Ergenissen tijdens het maken van buitenritten.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Welke ergenissen ondervind jij tijdens het maken van een buitenrit?

automobilisten / motoren
28 (21%)
vrachtwagens/ tractoren
21 (15%)
fietsers
6 (4%)
voetgangers
6 (4%)
(loslopende ) honden
41 (30%)
ruiterpaden die niet goed toegangelijk zijn
14 (10%)
anders nl.:
17 (12%)

Totaal aantal stemmen: 133



Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:59

Omdat ik als ik naar buiten ga weinig op de weg rij maar in het bos waar zelden een kat komt, erger ik mij niet zozeer aan verkeer maar wel aan loslopende honden, vooral als ze wat groter zijn. Het is echt niet leuk om uit het bos te komen, en plots voor je een Dobberman te zien die daar even naar je toe komt gelopen, nog een geluk dat zijn baasje hem vlug terugroepte maar voor hetzelfde geld was het wel raak.. Heb ooit eens met een pony een kleine hond zo goed als aan mijn been gehad toen ik er voorbij kwam, naar deze eigenaar luisterde het hondje niet en dan moest ik hem maar met mijn zweep op afstand houden en dan zijn ze nog boos op je ook dat je liever je been heel wilt houden Verward .

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:52

mickydo schreef:
Het baasje van de hond wou me nog aanklagenomdat Zowel Kane als ik de hond een rotschop verkocht hebben ..


ja hé die mensen snap ik ook niet. Ze zouden liever hebben dat hun hond jezelf of je paard een ticket tot een geamputeerd been geeft, dan dat er iemand uit zelfverdediging de hond van zich afschopt. Of als je dan een opmerking maakt dat een hond aan de leiband hoort krijg je ook een grote bek terug, maar 1 ding is zeker als er een hond op mij komt afgevlogen met een opengesperde muil dan krijg hij toch een karwats zodat hij sterretjes kan gaan tellen hoor.

Waar ik mij eigenlijk ook aan kan ergeren: andere associale ruiters. Zo gingen we eind van de zomer met Prima voor de eerste keer de bos in, mn pa op Prima en ik op Evita. Prima had dus nooit zoveel bomen gezien maar ze liep wel netjes en rustig. En ja dan ineens springt ze er in paniek ervandoor, en toen mn vader ze een tiental meter verder terug kon stilzetten, zie je daar plots iemand met zijn paard in volle galop uit de struiken op je afstormen. En meen je dat die vertraagt?? Nee hoor, gewoon lekker in volle galop rakelings langs onze paarden en totdat hij uit het zicht verdwenen was, en natuurlijk was Prima de eerste minuten 1 blok zenuwen Boos!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon en 28 bezoekers