Goede site voor info over deurne

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Goede site voor info over deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 23:06

Ik wist eigenl;jk al zo goed als zeker dat ik naar het CAH in Dronten zou gaan, maar ja...de twijfels beginnen nu toch weer toe te slaan Verward . Maar weet iemand een goeie site met informatie over Deurne, want zelfs hun eigen site vind ik zo informatief als een pinda, haha.
En kan iemand me iets meer vertellen over de woonruimte, algemene sfeer en stalling (krijg je dat toegewezen?)? Ik was er namelijk op een open dag en vond het toen niet zo super, maar ja, je weet toch niet hoe het anders is.

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 23:10

uhm hier de zoekfunctie gebruiken, dan krijg je heel veel meningen over deurne! en veel info
ik heb er ook veel aan gehad
misschien een informatiemiddag meedoen? krijg je alles verteld en kan je zoveel vragen als je wil? en krijg je een rondleiding met uitleg waar je ook vanalles mag vragen.. heb ik veel aan gehad...
ze hebben ook een andere site maar die weet ik even niet :S misschien dat iemand die anders weet

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:31

Op stap gaan in Deurne is in ieder geval wel erg leuk! Ik woon nl. in Deurne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:48

Haha, da's in ieder geval mooi, maar ik weet nu echt niet meer wat ik wil qua opleiding. Tis echt moeilijk omdat je zowel met jezelf als met je paard rekening wil houden..

Suzanne_18

Berichten: 821
Geregistreerd: 28-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:59


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:08

Ja, op Helicon had ik dus gekeken, maar vind et (vooral gezien de reputatie van die school) nogal vaag dat ze geen fatsoenlijke overzichtelijke site op kunnen zetten. Da's toch een groot gedeelte van je klanten dat je daarmee kan trekken. Maar heb net even met de zoekfunctie rondgekeken en heb eigenlijk overwegend negatieve dingen gehoord en vooral dat je als je een hoger niveau studie wil doen waar je ook nog wat mee kan inderdaad beter iets anders kan gaan doen. Ga denk ik toch maar zeker voor mn eerste keuze. Het CAH.

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:10