belangrijke vraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

belangrijke vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 18:20

hallo ik ben RoWyGo,
ik ben een meisje van 13 jaar en heb pas mijn pony verkocht omdat ze te klein werd. Nu ga ik een e-pony kopen, maar met mijn eerste pony reed ik altijd dressuurwedstrijden, maar ik weet dus nu niet of ik nog steeds alleen maar de hele tijd dressuur dressuur dressuur wil doen.... ik vind gewoon rijden nl. ook leuk, maar af en toe een dressuurwedstrijdje ook wel ( 1 x in de maand ) maar aan de andere kant ben ik heel erg besluiteloos of ik niet echt wil dresuuren naar het Z enzo..... dus stel als ik allebei wil...dressuur en gewoon lekker rijden en knuffelen, welk ras is dan het beste? haflingers vind ik erg leuk, maar zijn die geschikt voor dressuur?
kusz Ach gut Moi
p.s.: wie helpt mij?
[/b]

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:22

als je echt wil gaan dressuren zul je zoiso over een tijdje toch een paard moeten kopen,want ik dacht dat je maar tot een bepaalde leeftijd met pony's kan meerijden.
en over dat knuffelen zou ik je niet te veel zorgen maken,elk paard vind dat wel leuk Haha!

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:25

tot je 18e mag je bij de pony's rijden, dus je hebt nog tijd zat. Daarna mag je met je pony verder bij de paarden.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:26

kijk eens naar een leuke new forest of een NRPS. E -pony's zijn over het algemeen niet duur, maar wel gewilt. Kijk eens op marktplaats.nl voor de prijzen. Een e -pony is zo'n groot begrip!
Haflinger kan je proberen,sommige haflingers schoppen het ver in de sport, maar je moet wel geduld hebben!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:38

Je kan bij www.nrps.nl kijken daar staat een verkooplijst - kan je zien wat voor pony's ze te koop hebben. New Forests zijn over het algemeen ook leuke pony's.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:02

Ik ga met mijn haflinger bij de paarden starten Haha! *haffie kan het wel, nu ik nog Tong uitsteken *

Knuffelen verschilt heel erg per paard, mijn eigen haf is een beetje een coole kikker, die haf die ik nu tijdelijk verzorg is er helemaal verzot op.
Ikzelf ben 1.67 en mijn haf is 1.40 en vindt dat in ieder geval geen raar gezicht en krijg er ook weinig commentaar op *heb ook maar korte benen misschien komt het daardoor*

Gewoon een leuk paardje zoeken wat van alles een beetje kan en waar jij een klik mee hebt, en die zijn er in elk ras te vinden.

Succes

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:24