Wie gaat volgend jaar naar Dronten???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Wie gaat volgend jaar naar Dronten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 14:45

Om precies te zijn: wie gaat volgend jaar de opleiding management&paardenhouderij doen aan de CAH in Dronten?

Ik namelijk wel Haha!
Ik ga in ieder geval het eerste jaar op de campus wonen en ik was wel benieuwd wie er ook heen gaan. Zoja, ga je op de campus wonen of niet?

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 14:50

Heel misschien ga ik ook ja.Ik ben niet helemaal tevereden met mn studie die ik nu doe (antropologie),dus daarom ga ik in ieder geval naar de open dag,op 6 februari,geloof ik.Ik maak dit jaar af,en als ik dan nog niet zeker ben of ik dit toch wil,ga ik waarschijnlijk ook naar Dronten,maar niet op de campus wonen.

Ga je ook naar de open dag?

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 15:08

Ik waarschijnlijk ook. Ik ga 6 februari naar de open dag en op 17 februari doe ik nog een meeloopdag. Waar ik ga wonen weet ik nog niet precies, in ieder geval niet op de campus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 15:20

Ik ga ook, naar het CAH. Ga ook het eerste jaar op de campus en neem mn paardje lekker mee, want om nou te zeggen dat het een bruisend dorp is, nee... Denk dat je je daar zonder je paard niet echt druk kan vermaken, maar ik vond de opleiding en de sfeer er echt toppie uitzien. Ikm kreeg trouwens al van vier andere bokkers een pb-tje dat ze ook naar het CAH in Dronten gingen!! Wordt dus gezellie!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 15:42

SuzanneHk en Pluutje gaan er trouwens ook waarschijnlijk heen.

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 16:33

Gertruud1984 schreef:
Ga je ook naar de open dag?


Nee ik ga niet naar de open dag. Ik ben nu een keer naar een open dag geweest en een keer naar een meeloopdag. Ik heb me al ingeschreven en weet het dus al helemaal zeker dat ik er heen wil Lachen .

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:43

Margje (Van Bokt) Zit volgens mij op Dronten.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:48

Fellor schreef:
Ik ga ook, naar het CAH. Ga ook het eerste jaar op de campus en neem mn paardje lekker mee, want om nou te zeggen dat het een bruisend dorp is, nee... Denk dat je je daar zonder je paard niet echt druk kan vermaken, maar ik vond de opleiding en de sfeer er echt toppie uitzien. Ikm kreeg trouwens al van vier andere bokkers een pb-tje dat ze ook naar het CAH in Dronten gingen!! Wordt dus gezellie!!


Kom je dan gezellig bij ons op stal staan Fellor? Tegenwoordig zijn wij verzamelpunt van CAH-ers Haha!.

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:54

Ik ga wel naar de opendag toe op 6 feb. Of ik er ook naar school ga weet ik nog niet..

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:54

ikke waarschijnlijk ook.. ga nog wel even naar de open dag.. maar het klinkt allemaal wel goed.. als ik daar heen ga.. ga ik waarschijnlijk ook op de campus..

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:09

Ik ga waarschijnlijk ook naar de open dag, maar ik heb ook gehoord dat t nu gefuseerd is met het groenhorst college, en dat er in Barneveld nu ook een HBO komt?Dat lijkt me namelijk ideaal Haha!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:03

Fasel"]
[quote="Fellor schreef:
Ik ga ook, naar het CAH. Ga ook het eerste jaar op de campus en neem mn paardje lekker mee, want om nou te zeggen dat het een bruisend dorp is, nee... Denk dat je je daar zonder je paard niet echt druk kan vermaken, maar ik vond de opleiding en de sfeer er echt toppie uitzien. Ikm kreeg trouwens al van vier andere bokkers een pb-tje dat ze ook naar het CAH in Dronten gingen!! Wordt dus gezellie!!


Kom je dan gezellig bij ons op stal staan Fellor? Tegenwoordig zijn wij verzamelpunt van CAH-ers Haha!.
[/quote]

Zou je mij misschien meer info over de stal willen pb'en? Ik moet ook nog op zoek naar een stal, al is het nu nog wel een beetje vroeg Haha!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:02

Gezellig dat jullie allemaal bij mij komen wonen Haha! Dan weet ik nog wel een stal op fietsafstand Knipoog (leuke pensionstal, leuke prijs Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:05

Dus als ik het goed begrijp komen de volgende mensen hier ook naar toe Haha!
- SuzanneHK
- Heel misschien Gertruud1984
- Tequila
- Fellor
- Pluutje
- Misschien Wentos
- Pacster
- Ctal

Op dit moment zitten er op die opleiding mijn persoontje, Snowdon en Siempie, verder lopen er de bokkers Margje (1e VWO) Alegna (3e MAS) Beaumau (algemene BA 2e) Miseryfox (3e) Nuv (4e) rond. Op de avondopleiding heb je nog Westernfreak, Harriewijk, en nog iemand waar ik niet op de naam kan komen... Ben ik nou nog iemand vergeten Verward

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:08

Jura doet ook de deeltijdopleiding, bedoel je haar ? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:11

JA! Haha! dank je wel, Jura dus, en verder heb ik volgens mij zo iedereen gehad of niet? Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:17

Ik ga inderdaad ook, bijna zeker(moet me nog wel inschrijven).

Paardje gaat ook mee, en tja, welke stalling..????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:39

Vind het alleen slordig dat ze heel hard roepen dat er stalling voor je geregeld wordt, maar ik heb gemaild en gebelt, maar reactie? Ho maar! Maar goed, ik zie het nog wel met die stalling enzo, in zo'n gigapolder moet och wel ergens plaats zijn zou je denken.......

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:45

Plaats wel Fellor, deskundigheid niet.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:46

Fellor schreef:
Vind het alleen slordig dat ze heel hard roepen dat er stalling voor je geregeld wordt, maar ik heb gemaild en gebelt, maar reactie? Ho maar! Maar goed, ik zie het nog wel met die stalling enzo, in zo'n gigapolder moet och wel ergens plaats zijn zou je denken.......


Daar kan ik je ook nog wel een verhaaltje over vertellen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:52

Eehm.... ten eerste ik zou het je niet aanraden, om de stalling via school te laten doen. De opties zijn namelijk de Waiboerhoeve, 8 km ver weg, en stervensduur zowel voor je zelf als voor paard, en je moet een auto hebben. Of via de Flevomanege, wat ik persoonlijk geen goede manege vind...

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:55

Hebben de Drontenaren misschien nog wat stallingstips voor ons? Leuke en goede stallen in die omgeving?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:56

Zou ik ook wel willen weten, moet ook nog een stal hebben voor als ik daarheen ga..

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 23:05

Als je het met je fietsie moet redden is de Flevomanege de beste optie. Met het openbaar vervoer kan je geloof ik goed bij de stal van Maya en Snowdon (en de rest.. Haha! ) komen. Als je een auto hebt kan je ook naar de stal waar ik een jaartje naar volle tevredenheid gestaan hebt. Ik weet eigenlijk alleen dat ik dat een goeie vond, verder heb ik geen ervaringen met die andere stallen.

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 23:09

Nuv schreef:
Als je een auto hebt kan je ook naar de stal waar ik een jaartje naar volle tevredenheid gestaan hebt.


Zucht, die auto... dat wordt nog even hard sparen denk ik Haha!