Wie kan me hiermee helpen :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:16

Er zijn bij paardrijden geen clubs in de hoogste divisie Paardrijden is een individuele sport en als het om teamklassementen gaat zijn dat meestal landenwedstrijden Knipoog
Misschien kun je wat opzoeken over de Superleague(hoe schrijf je dat ook weer Bloos ) in plaats van dat Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:28

Maar ook clubs in de hoogste divisie Verward Volgens mij zijn dat praktisch altijd landenteams, ook bij polo en iig bij voltige dacht ik.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:27

Bij de hoogste divisie krijg ik toch meer associaties met internationaal werk Knipoog Niet met een landelijke carousselwedstrijd

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 89 bezoekers