bestaat groene harry's horse high tech waterdicht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ymke_
Berichten: 10
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: gelderland

bestaat groene harry's horse high tech waterdicht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 21:31

Ik heb onlangs van iemand een Harry's horse High tech overgenomen. Het is een groene wat oudere variant volgens zeggen. De deken op zich is echter in nieuwstaat. Nu heb ik al een Harry's horse High tech maar dan de blauwe. De groene deken is vandaag via de post gekomen dus zonder eerst te kijken Scheve mond . Nu zit er op de high tech een zgn honingraat structuur. Op deze uitvoering zit echter een rechthoekstructuur. Heeft er nog iemand een groene waterdichte High tech met deze "rechthoekstructuur"?
Heb ik dus nu een High tech of misschien een miskoop?????? Verward Verward
WIe weet het

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 22:25

Ik heb een Harry's Horse regendeken (weet niet meer welk type, maar is waarschijnlijk een high tech tenzij HH meer waterdichte modellen had?) met rechthoekstructuur. Is gewoon waterdicht. Mijn Fjord heeft er jaren mee in een uitloopstal gestaan in weer en wind & is altijd droog gebleven. Hij is alleen blauw, maakt dat wat uit? Tong uitsteken Haha!

Edit: Die van mij is trouwens bijna 3 jaar oud.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 22:44

Ik heb een deken van 2,5 jaar oud. Een groene HH en hij is gevoerd. Deze deken is(voordat meneer er winkelhaakjes in gemaakt had) waterdicht geweest. De meeste plensbuien overleefde hij keurig. Echt een super deken. Maar ik gooi er nu voor de zekerheid als het gaat regenen ff een regendekentje over heen(als het waarschijnlijk droogblijft niet, hij kan nog best veel hebben).

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 00:35

Ik heb deze regendekens van HH.
De bordeaux rode (honingraat) links, heb ik in 2002 nieuw gekocht. De paarsige (weet niet of honingr is) rechtse heb ik vorig jaar 2e hands gekocht. Is een type van 2001. (kan je oa zien aan merkteken voorop)
Afbeelding

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 08:17

ymke schreef:
Ik heb onlangs van iemand een Harry's horse High tech overgenomen. Het is een groene wat oudere variant volgens zeggen. De deken op zich is echter in nieuwstaat. Nu heb ik al een Harry's horse High tech maar dan de blauwe. De groene deken is vandaag via de post gekomen dus zonder eerst te kijken Scheve mond . Nu zit er op de high tech een zgn honingraat structuur. Op deze uitvoering zit echter een rechthoekstructuur. Heeft er nog iemand een groene waterdichte High tech met deze "rechthoekstructuur"?
Heb ik dus nu een High tech of misschien een miskoop?????? Verward Verward
WIe weet het


Beide zijn waterdicht kan ik je verzekeren, ik heb ook beide, honingraad als zomerdeken en rechthoek als winterdeken en dr komt geen drupje door hoor...

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:05

Niet 100% waterdicht...dat kan ook niet. Ze gaan alleen wat doorlekken als het bijv 2/3 dagn achtereen regent. Da's ook niet vreemd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:32

Dit is ook een HH, maar welk type?
100% waterdicht. 300 grams vulling

Afbeelding