Auw Pijn..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Auw Pijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:55

Ik lijd altijd heel erg na het rijden want mijn kruis doet altijd ontzettend zeer tijdens het doorzitten.. Ik zit al ver achter en nog verder dan lig ik voor mijn gevoel al helemaal op zijn kont! Het is vooral tijden het aanspringen in de galop. Ik heb al expres een rijbroek met kunstleren zitvlak om wat meer te plakken maar het doet nog steeds zeer.

Het is echt tot bloedens aan toe! En als ik daarna moet douchen zow dan ben ik echt aan het doodgaan! Ik heb dit trouwens al 3 jaar en echt vanaf het begin.. Heeft iemand tips??


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:03

nou ja ik rijd op een manege....
Ben pasgeleden verhuisd naar een andere manege op het begin ging het goed maar het begint al weer!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:04

tja mijn houding.. Ik kan heel moeilijk mijn bekken kantelen en moet me er ook echt op concentreren maar dat gaat zo lastig wat je moet alles tegelijk doen..ik ben aan het oefenen op de fiets..gaat al beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:05

gewoon een manege zadel geen idee hoeveel inch..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:16

nou meestal zit ik op bea en daar doet het echt zeer! en van de pijn ga je steeds raarder zitten..Maar je hebt toch ook van die obderbroeken helpen die??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:17

Hun zeggen dat ze er verder ook niks aan kunnen doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:20

Ze hebben liever niet dat je eigen spullen meeneemt zadel enzo maar op mijn verzorgpony heb ik nergens last van terwijl dat een oeroud zadel is waar 3 jaar niets mee gedaan is. deze manege is trouwens wel helemaal nieuw zou het dan door de nieuwigheid komen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:34

mijn verzorgponytje is best klein 1.30 en dat ziet er nu niet zo chique uit ik weet dat ik ook aan mij houding moet werken maar mede door een val vorig jaar (gekneusde nek en ruggenwervels) is mijn houding er op achteruit gegaan. Maar van de week zat ik op een haflinger en nergens last van. Bea gooit vrij hoog op ja en gaat vooral in de galop best snel maar ik ga toch naar zo`n wollen ding kijken en hopen dat dat iets helpt!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-01-04 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:38

en hoe zit dat?? lekkerder als zo`n wollen ding?? dalijk ben je zo an het doorzitten en spat dat ding uit elkaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:41

ja en ik zie altijd alles voor me net zoals Lucky en Nonny of ik met zo`n gelding! dan glibber ik zo het zadel af..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:42

of het veert zo erg dat ik niet meer kan doorzitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:42

okeej ik dwaal af..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:47

ze doen tegewoordig alles om de economie op te kraken haha:))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:54

lekker warm kontje wel ja!FF kijken of ik hem kan jatten van Maartje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:57

meisje uit mijn klas! Neej zij kan mij niej helpen met luck want ze heb het te druk met der eigen knolliej

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:00

voor het geval dat je het zou vragen! *knipoogt heel subtiel*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:03

ik heb een zonder en eentje met maar ik merk niet echt verschil! Ja dat die rijbroek zonder haren altijd helemaal onder de hondenharen zit maar met zitten merk ik verder geen verschil!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:07

heej niet zo slim doen he! Het is al avond..

VOLGENDE VRAAG!

Wat zit lekkerder een wollen ding voor over je zadel

of *boink boink* een gelhoes/zitting

En reageren maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:09

*Boink Boink* 1-0 voor de woldinges

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:13

dalijk heb je met zo`n gelhoes een skippybal effect wahahahaah

oh ja 2-0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:18

heej das handig!! Moet ik niet net gegeten hebben want dan komt volgens mij alles eruit!! Glij je als nog van die skippy bal af *boink Boink*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:23

gedverdemme!! Viezerik!! denkt luck dalijk ha blubber!! ROLLEN!! jech

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:28

hmm ja ik rijd op een manege en krijg les van een instructeur en lest dus op mijn zit! Nou hangt dat er ook vanaf op welk paard ik zit! Maar priveles heb ik ook al gehad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:29

Ik weet het al..
*boink boink*
ben gewoon hopeloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:49

En WOLHOESDING staat met 2-0 voor!!
Wie maakt er verandering in??

jij zakt af! *knipoogt* ik ben on-topic*lacht gemeen*lees hekselach uit sneeuwitje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, Fudge, Iris94, rocky_1995, Sjors050, turtlelito, Verara en 166 bezoekers