Deken blijft niet liggen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 17:52

De winterdeken blijft dus niet liggen, hij glijdt scheef, naar links of naar rechts, niet naar 1 vaste kant. Verder past hij wel mooi, de maat is echt wel goed. Ze heeft 'm ook al een paar jaar, maar dit jaar blijft hij dus niet liggen Frusty
Het is een deken zonder kruissingels, hij heeft gewoon 1 singel rondom. Een extra singel eromheen helpt wel, maar die moet je dan heel ver naar achter doen en een singel in haar liezen is ook niet alles!
Er kunnen bilriemen aan, zou het helpen om die er aan te zetten? Maar als hij toch glijdt en scheef hangt lijken die bilriemen me ook niet echt comfortabel! Bovendien ligt ze regelmatig en ik ben als de dood dat ze met een achterbeen in zo'n bilriem blijft hangen! (als we ze er aan doen, dan gaat er een dun stukje touw tussen dat breekt als ze er in staat, dus niet de riem rechtstreeks aan de deken). De deken heeft een hele gladde voering, daardoor glijdt hij ook zo makkelijk, maar van een 'ruwere' deken krijgt ze heel snel kale plekken.
Het plan is om er kruissingel op te laten zetten, maar dat gaat nu dus ff niet omdat ze dan geen deken meer heeft en dan krijgt ze het koud!

Nulla tenaci invia est via



Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 18:03

Dat is natuurlijk logisch, zo doe ik bilriemen altijd. (niet kruisen, wel door elkaar heen) maar als zo'n deken toch scheeft ligt, dan trekt er volgens mij toch nog zo'n riem in d'r been.
Nou ja, maar eens uitproberen en anders toch een andere deken kopen.
Zonde, want deze ziet er nog perfect uit, geen stikseltje aan los.
Kent iemand toevallig het merk 'DryHorse', want daar is 'ie van volgens mij, vrij onbekend, Amerikaans dacht ik.

Nulla tenaci invia est via

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Facebook, GoogleAdsense en 41 bezoekers