Van Triest in Meppel???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Van Triest in Meppel???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 17:41

Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikt zadel voor Pjelk en ik hoorde hier veel positieve verhalen over van Triest uit Meppel. Daar wil ik dus wel wat meer over weten Haha! . Komt hij bijvoorbeeld aan huis om te passen en maakt hij allen zadels op maat of verkoopt hij ook standaard nieuwe of tweedehands zadels? Wat voor merken vind je veel daar en in wat voor prijsklasse?
Zijn er misschien ook nog andere goede zadelmakers in het noorden des lands? Zelf woon ik in Warffum (bovenin Groningen en een beetje in de buurt zou leuk zijn.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:36

van triest verkoopt geen zadels hij maakt ze alleen op maat..\
je hebt tom van d ebrink die zit in nijeveen en is jarenlang bij van triets in de leer geweest, ik vind hem persoonlijk beter.
hij verkoopt ook geen zadels maar maakt ze wel op maat, hij gaat ook door het land in je hoeft niet perse bij hem te komen

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:03

Haha daar kom ik weer aan, lijk wel een lopend reclame bord Haha!

Ik heb mijn zadel bij Kootstra in Groningen gekocht, die verkoopt overigens eigenlijk alleen Stübben, verschrikkelijk duur maar dan ben je wel meteen klaar, want vermaken ed is de eerste keer gratis. Hij past ze aan voor het paard, komt kijken en passen ed en let ook goed op of het zadel voor de ruiter wel geschikt is. Het zadel was trouwens voor mijn haflinger. Ik heb namelijk ook nogal wat zadel problemen gehad en daar was ik nogal zat van, toen heb ik het ook meteen maar goed laten doen Schijnheilig

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:41

Van triest komt ook aan huis om alles op te meten etc. Hij verkoopt nieuwe en gebruikte zadels in allerlei prijsklasses.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 23:58

Amulet schreef:


Ik heb mijn zadel bij Kootstra in Groningen gekocht, die verkoopt overigens eigenlijk alleen Stübben, verschrikkelijk duur maar dan ben je wel meteen klaar, want vermaken ed is de eerste keer gratis. Hij past ze aan voor het paard, komt kijken en passen ed en let ook goed op of het zadel voor de ruiter wel geschikt is. Het zadel was trouwens voor mijn haflinger. Ik heb namelijk ook nogal wat zadel problemen gehad en daar was ik nogal zat van, toen heb ik het ook meteen maar goed laten doen Schijnheilig


Stubben vind ik idd ook wel erg duur maar het idee voor eens en voor altijd een goed zadel te hebben lokt ook wel Lachen . Ben dus toch wel benieuwd.
Heb je misschien het telefoonnummer van deze Kootstra nog en is zijn winkel(?) in de stad Groningen?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:55

Van Triest is wel goed. Hij verkoopt inderdaad ook zadels. Ook komt hij aan huis. Alleen heeft hij het wel heel erg druk Lachen

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 01:42

Ik lijk ook wel een wandelend reclamebord (net als Amulet)...maar dan voor Van Triest. Ik heb verschillende goede ervaringen met hem.
Er kan idd iemand van hem aan huis komen passen, en dat is nog niet eens zo vreselijk duur. Hij verkoopt ook zadels, nieuw en gebruikt. Wij hebben er bijvoorbeeld laatst een nieuwe Wintec gekocht, die werd gewoon voor de gewnoe prijs geleverd, en dan op maat aangepast (moest oa kortdragend gemaakt worden). Ook heb ik er al drie keer een zadel laten aanpassen. Het duurt even maar dan heb je ook wat.
Als je me even pb't heb ik wel een telefoonnummer voor je.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:28

Pjelk"]
[quote="Amulet schreef:


Ik heb mijn zadel bij Kootstra in Groningen gekocht, die verkoopt overigens eigenlijk alleen Stübben, verschrikkelijk duur maar dan ben je wel meteen klaar, want vermaken ed is de eerste keer gratis. Hij past ze aan voor het paard, komt kijken en passen ed en let ook goed op of het zadel voor de ruiter wel geschikt is. Het zadel was trouwens voor mijn haflinger. Ik heb namelijk ook nogal wat zadel problemen gehad en daar was ik nogal zat van, toen heb ik het ook meteen maar goed laten doen Schijnheilig


Stubben vind ik idd ook wel erg duur maar het idee voor eens en voor altijd een goed zadel te hebben lokt ook wel Lachen . Ben dus toch wel benieuwd.
Heb je misschien het telefoonnummer van deze Kootstra nog en is zijn winkel(?) in de stad Groningen?
[/quote]

Hij zit bij/aan de westerhaven in de stad (weet niet of je de mediamarkt kent, maar daar heel dichtbij). Ik zal je het nummer even PB'en.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 16:23

Hij zit bij/aan de westerhaven in de stad (weet niet of je de mediamarkt kent, maar daar heel dichtbij). Ik zal je het nummer even PB'en.[/quote]

Oh daar! Daar was ik onlangs nog geweest (Mediamarkt dan). Zal mijn vader wel even peilen of hij nog een nieuwe tv/dvd recorder/ cd`s/dvd`s nodig heeft Schijnheilig . Hij is daar toch best veel de laatste tijd en dan kan ik in die tijd mooi even bij Kootstra gaan kijken Tong uitsteken .

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:47

v triest maakt idd op maat en gaat zo ongeveer het hele land door om bij mensen aan huis zadels aan te meten. Ik vind m erg goed, maar vind wel dat het af en toe lang duurt voordat je zadel klaar is. Maar dan heb je ook wat. Hij heeft het inderdaad erg druk