hulp nodig bij auto-zoektocht bestemd voor trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:00

Je wilt er niet in gezien worden Cool , maar ik heb een Fiat Multipla diesel 1.9 op grijs kenteken, een super auto om te trekken.
En je kan al je zooi gemakkelijk meenemen en er zijn 3 volwaardige zitplaatsen!
Zonder trailer loopt ie 1:18, met trailer verbruikt ie meer natuurlijk.

En.... ze zijn supergoedkoop in aanschaf, want wie wil daar nu in rijden


Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:11

Citaat:
Als ik maar comfortabel kan rijden


dat zijn ze zeker, 't ziet er niet uit, maar 't is wel comfi Haha!

Ik heb hem precies een jaar geleden al 2e hands gekocht, ook via autotrack.nl Anders eens zoeken bij ilse-auto, er zijn er heel veel goedkoop, 2e hands op grijs kenteken.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 14:53

*hmmmm* ik heb het uitgebreid uit laten zoeken voor ik die auto kocht en ik mag toch echt genoeg trekken Verward

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 16:02

Citaat:
Smurf: Klopt ook wel hoor, jouw auto mag 1300 kg trekken en is bovendien ook nog eens behoorlijk zwaar (zie link). Dus helemaal niet zo’n slechte keuze lijkt mij. Alleen jammer dat het niet binnen mijn budget ligt


*pfff* gelukkig maar.....ben met wedstrijden altijd de enige met een Multivla Haha!

Maar toen ik er eentje zocht vorig jaar werd ik ermee doodgegooid, ik had keuze zat en zo duur was ie toch niet Verward De belettering van de vorige eigenaar zat er nog op zelfs. Ik heb hem overigens via een duistere handelaar Cool , via de autosite van de Gooi- en Eemlander herinner ik me nu

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 17:56

Citaat:
Als je gas-auto dan ook nog eens afslaat als je de bocht door wilt en een andere auto komt je tegemoet en je kunt nog net uitrollen om die auto voor te blijven


en als je sterk genoeg bent kan je nog sturen, want je stuurbekrachtiging valt dan ook uit........*sprak zij uit ervaring met een opel Montery, de beste trekauto die er is, als ie het doet*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Destinietje, GoogleAdsense en 72 bezoekers