Alles volgens een vast systeem?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 10:30

Ik moet er niet aan denken Lachen Ik ben toch behoorlijk perfectionistisch maar dit gaat mij te ver.

Het verschil is natuurlijk dat ik maar 1 paardje heb voor de hobby en daar lekker mee kan tutten wat ik wil. Ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer je een professionele stal runt met meer dan 30 paarden, je daar wel normen voor op gaat stellen.
Als ik praat over mijn eigen werk dan probeer ik ook altijd zo veel mogelijk zaken te standaardiseren en in processen te gieten met bijbehorende procesbeschrijving. Op die manier vergroot je de tranparantie en overdraagbaarheid van de werkzaamheden.
Ik denk dat je op die manier tegen het werk van Hinneman aan moet kijken.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:03

Natuurlijk maak ik ook een trainingsschema per week en denk ik na over de hoeveelheid voer en het tijdstip in relatie tot arbeid etc. iedereen die op een serieuze manier met zijn paard bezig is en prestaties verwacht zal daar op die manier mee bezig [moeten] zijn. Maar ik heb geen systeem voor het openen van de box-deur en zulk soort dingen. Omdat ik iedere dag met hetzelfde paard bezig ben heb ik met mijn eigen paard een vaste routine waarbij we ons beide prettig voelen. maar de routine die ik met mijn paard heb kan ik niet standaar toepassen op ieder willekeurig ander paard.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:24

Lielle schreef:
de opmerking van de staldeur ging erom dat hij er niet tegen kon als mensen de deur maar half open deden voordat ze hun paard eruit haalden.

dat heeft dan niets met een systeem te maken maar wel met gezond verstand Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fudge, GoogleAdsense, Homerup en 85 bezoekers