Divoza, Horselover, Welkoop enz???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annemarietje
Berichten: 171
Geregistreerd: 09-05-03

Divoza, Horselover, Welkoop enz???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 13:36

Hallo!

Waar kopen jullie altijd je spullen?
Divoza zou beter zijn, maar ook duurder.
Horselover zou iets minder goed zijn, maar ook goedkoper.
Welkoop zou goed zijn en goedkoop...

Waar kan ik het beste (en het goedkoopste natuurlijk Schijnheilig ) mijn spullen kopen?

Groetjes!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 14:03

Ik ga vaak naar Horselover. Divoza is idd wat duurder. Kwaliteit is ook wel goed. Welkoop weet ik hier in de buurt niet. Ben er weleens geweest, leuke zaak!

kellogs

Berichten: 83
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 14:47

Zolan je zelf verstand hebt van de kwaliteit prijsverhouding kan je ook gewoon naar horselover gaan! Maar als je echt advies wil over iets kan je beter naar een andere zaak gaan zoals divoza of mister Ed.Ik weet niet precies waar je woont maar ik wer k in een dieren en ruitersport zaak in delft dus !!!!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 14:58

Wij bestellen altijd uit die Divoza catalogus. Daar staan veel verschillende merken in, dus ook veel verschillende prijsklassen.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 15:18

divoza!!!! Nooit geen probelemen mee gehad je kan zo je geld terug krijgen wanneer je iets niet goed past of wat dan ook

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 16:22

Ik kan de Riel Klumper aanraden in Almelo. Deze zaak heeft een ruim assortiment en tegen een redelijke prijs.

Zelf bestel ik trouwens ook wel vaak wat bij Divoza of Horselover en als het haast heeft ga ik af en toe naar de Welkoop (die zit het dichts bij)

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 16:32

ik koop meestal bij de paardenschuur in amerongen. Divoza en horselover zijn voor mij te ver weg. In ons dorp is ook wel een ruitersportzaak, maar dat is een slechte kwaliteit voor veel geld. Soms ga ik ook wel eens naar de welkoop voor kleine dingetjes zoals borstels en zalfjes, leervet enzo want ze hebben er niet zo veel voor paarden, maar het wel goede kwaliteit vind ik en niet heel duur.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 16:36

Ik heb geen idee waar je woont, maar bij ons heb je Mr. Ed..
Das ook een super goede zaak, altijd vriendelijk geholpen enzo en helemaal niet duur!!

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 16:51

Ik koop mijn voer altijd bij de Welkoop en mijn slobber bij Divoza.
Verder koop ik al mijn paardenspullen bij Divoza en Ruitersportzaak Veendam. Dit omdat dit gewoon de dichtbijzijnste winkels zijn voor mij.
Ook ben ik wel tevreden over de winkels.

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 17:20

De Welkoop vind ik te duur. Het voer vind ik ook niet altijd vers.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 17:44

hey

ik koop eigenlijk altijd bij Mr-ed. Want in woon zelf in maassluis. De kwaliteit is er eigenlijk zuper, en eigenlijk valt te prijs ook wel mee.

Als m'n moeder zo lief is om me te brengen naar hyporama en aan wilt horen: "kijk mam, zal dit bij Lady staan (friesje) en mam, moet je dit zien" dan ga ik naar hyporama, maar dat is eigenlijk alleen als ze die tentenkampen hebben.

Ook ben ik 1 of 2 keer naar Rhoon geweest. (dankzij mijn moeder en of mijn vader) Ze bieden niet het duurste aan, die mensen blijken te snappen dat paarden al duur genoeg zijn, duss komen ze met de normale prijsklasse aankaggelen. En tja, wil je super, super, super kwaliteit, dan laten ze je wel spullen met een hogere prijsklasses zien!

En moet je ook nog even kijken op: www.zadelmarkt.nl, www.divoza.nl en www.paardendrogist.nl Hhaha,

Conclusie: eigenlijk overal.

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:04

Wij gaan meestal naar ruurlo, daar zit een groothandel in ruitersport! erg leuk en alles voor een mooie prijs. Je hebt alleen wel een pasje nodig en die kun je alleen aanvragen als je een bedrijf hebt.

Groetjes Lachen

Annemarietje
Berichten: 171
Geregistreerd: 09-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 18:09

Hallo!~

Bedankt voor de reacties! Ik woon in Deventer, dus Divoza en Horselover zijn beiden aardig ver weg. Welkoop zit wel in de buurt, dus daar ga ik wel eens kijken.

Groetjes!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:13

Oh kijk aan je woont in Deventer, dan wonen we niet ver van elkaar af! haha

Dan kan ik je Almelo helemaal aanraden, is niet al te ver weg!
Ik weet niet naar welke Welkoop je wil, maar Welkoop Gorssel heeft maar weinig paardenspullen hoor..

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:23

Ik vind Divoza wel een goeie winkel. En de prijsklasses verschillen ook wel. Voor het een goed product betaal je meer, maar dat is ook logisch. En ze zijn er erg klantvriendelijk!

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:27

ik ga meestal naar horselover, anders ga ik naar de divoza, en eerlijk gezegt heb ik nog nooit van welkoop gehoort Verward:?:?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:31

De Welkoop heet bij ons inmiddels 'Landwinkel'. Die in Wierden (naast Hofman Lieve's) heeft een uitgebreid assortiment van Harry's Horse en Imperial Riding. Voor de eenvoudige dingen (verzorgingsprodukten, halsters etc.) ga ik daar altijd naartoe. Verder is er net in Wierden een nieuwe zaak geopend: Goedhard, daar hebben ze voornamelijk endurancespullen, maar ze zijn hun assortiment aan het uitbreiden met 'algemene' hippische spullen.

Klumper in Almelo heeft idd ook veel van alle bekende en minder bekende merken. En waar ik ook over te spreken ben, is die zaak in de binnenstad van Zwolle. Ik ben even de naam kwijt, maar het is een vrij ouderwets aandoende zaak met spullen van goede kwaliteit.

Ik weet trouwens zo echt niet welke winkel 'het goedkoopst' is. Bij de een zijn de dekens weer het goedkoopst, bij de ander weer de halsters. En het is natuurlijk ook maar net van welk merk je iets koopt - het ene merk is stukken duurder dan het andere.
Laatst bijgewerkt door Karin op 10-01-04 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:35

welkoop=bij ons boerenbond

en meestal gaan we naar de ruitershop in prinsebeek of oosterhout! en 2dehands koop ik ook weleens wat..

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:41

hee ik woon ook in deventer Haha!