[GZ]Goed onderhoudsbedrijf voor trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:33




Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:16

Over de Heja ben ik niet zo te spreken.
Een aantal jaren geleden heeft mijn Ifor Williams trailer ruim 1,5 jaar stilgestaan omdat ik intern een opleiding volgde.
Toen ik er weer mee wilde gaan rijden zaten de remmen vast en zijn we er mee naar de Heja gegaan ipv naar Jozua omdat die het dichterbij zat.
Hen gevraagd de hele trailer grondig na te kijken en te reparen, zo was bijv. het klepdakje van het dak kapot gegaan omdat er tijdens een storm een tak op was gevallen.
Na een week kon ik de trailer ophalen, rekening was een dikke 800 gulden.
Toen ik echter de paarden er weer in wilde zetten ging Händell echter bijnan door de bodem heen.
De plek onder het klepdakje was door het water gaan rotten en dat hadden ze niet eens gezien Boos!
Ik was hier nogal pissig om omdat ik had gezegd dat als er meer dan 1000 gulden reparatie aan zou zitten ik liever een nieuwe kocht.
Ik ben dus terug gegaan maar kreeg geen geld terug omdat ze wel de rest hadden gerepareerd, kon hem wel bij hen inruilen voor een Heja trailer maar ik wilde weer een Ifor Williams.
Gelukkig heeft Jozua me ondanks de slechte bodem een goede inruilprijs gegeven OK dan!
Van de Heja kreeg ik later nog een dekje als "vergoeding" Scheve mond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Patriesje, Sjafrane, Symke en 41 bezoekers