bucas deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 16:38

ik heb net gister een borstverbreder opgehaald voor mn bucas smartex light. bij mijn paard zat ie van voren te strak. Bij jou pony misschien ook?
Ik laat je mijn bevindingen wel weten. ja idd je hebt ook een soort onderlappen van fleece tegen het schuren maar zelf geen ervaring mee.


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:21

hoeft niet altijd mijn paard is bijv. te breed van voren voor dekens die je aan de voorkant niet kunt verstellen (bucas) soms is de pasvorm niet je van het zeg maar. Met een maat groter zou hij verzuipen in de lengte. ik hebt de borstverbreder gister eraan gehaakt en nu heeft hij voldoende ruimte van voren. hij kost 9.95

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:19

bij van rijs in zevenhuizen. maar denk dat een bucasdealer bij jou in de buurt hem ook wel kan bestellen. verder hebben ze van die bra's (die beschermers) bij iedere (grote) ruiterspeciaalzaak.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:43

bij mijn paard was het deken niet te klein maar mijn paard is compact gebouwd. niet eens echt super breed van voren maar die naden die zeg maar aan de buitenkant zitten waar de borst vrijheid moet geven zitten te hoog en hebben bij mijn paard geen nut. nu met die borstverbreder heeft de deken veel meer ruimte van voren en de schuurplekken en striemen in zijn nek nemen al af.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Bolletje29, Danseresje, Esther, Geertema, IASCrawler, laura_estee, Lian, Room_Soesje, spookyskippy, Suliko, WendyKtH en 113 bezoekers