Gezocht bijrijder omgeving Maartensdijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maruschja
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-03-03

Gezocht bijrijder omgeving Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 14:10

Hallo!
Ik ben op zoek naar een bijrijder voor 2x per week (het liefst de maandag en dinsdag maar dit is bespreekbaar) voor mijn lieve Friesch Rinse.

Ik heb Rinse nog niet erg lang maar ik kan je vertellen dat hij echt super lief en makkelijk is maar het is zeker geen sloome Friesch. Rinse is een 6 1/2 jarige sterruin van Atse x Peke. Hij is rond de 1,64 en wordt dresuurmatig gereden. Zijn galop is helemaal goed! We staan op stal Arends in Maartensdijk.

Wat zoeken wij? Wij zoeken iemand die het leuk vind om op een Friesch te rijden. Iemand 1x per week les neemt bij onze vereniging op stal (kosten € 50, per kwartaal). Iemand die zijn ruiterbewijs heeft, min. 20 jaar is en gewoon lekker gezellig en wel serieus bezig is met rijden.

Ik vraag wel een vergoeding per maand, dit bespreek ik liever persoonlijk!. Lijkt het je leuk, bel me dan 06-515196230 (het lijkt wel een contact advertentie Haha!).

Groetjes Chantal & Rinse
Afbeelding



Maruschja
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 12:29

Merilyn schreef:
het nummer moet zijn: 06-51596230


Dank je wel Meertje!
Hoe gaat het met je?? OK dan!

Maruschja
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 12:42

Maruschja schreef:
Hallo!
Ik ben op zoek naar een bijrijder voor 2x per week (het liefst de maandag en dinsdag maar dit is bespreekbaar) voor mijn lieve Friesch Rinse.

Ik heb Rinse nog niet erg lang maar ik kan je vertellen dat hij echt super lief en makkelijk is maar het is zeker geen sloome Friesch. Rinse is een 6 1/2 jarige sterruin van Atse x Peke. Hij is rond de 1,64 en wordt dresuurmatig gereden. Zijn galop is helemaal goed! We staan op stal Arends in Maartensdijk.

Wat zoeken wij? Wij zoeken iemand die het leuk vind om op een Friesch te rijden. Iemand 1x per week les neemt bij onze vereniging op stal (kosten € 50, per kwartaal). Iemand die zijn ruiterbewijs heeft, min. 20 jaar is en gewoon lekker gezellig en wel serieus bezig is met rijden.

Ik vraag wel een vergoeding per maand, dit bespreek ik liever persoonlijk!. Lijkt het je leuk, bel me dan 06-515196230 (het lijkt wel een contact advertentie Haha!).

Groetjes Chantal & Rinse
Afbeelding


Beste mensen!
Na diep nadenken Verward ben ik tot de conclusie gekomen dat ik voorlopig toch nog geen bijrijder zoek . Omdat Rinse er nog maar kort is wil ik eerst een aantal dingen nog zelf ontdekken.

Uiteindelijk zoek ik wel iemand die het leuk vind om op Rinse te rijden maar ik denk dat dat pas in de zomer gaat worden. Dank jullie wel voor jullie reacties OK dan! !

Chantal


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dennis, GrapeshotBot, jazzejam, judithM, Karintich, OmgiliBot, plutolover, Rose94, Rubio, Unicorn79 en 83 bezoekers