wat noemen jullie pennymeisjes??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 00:14

Ik ben al een penny oma draag een paardetrui leeft het grootste deel v.d week in een rijbroek(is best wel praktisch tussen de paarden) mijn paard is inderdaad altijd kleurig en keurig voorzien van alle hebbedingen.ik spel Bit van voor tot achter uit(ik denk dat ze penny niet verkopen in belgie Verward ).ik heb zelfs mijn 8 jarige dochter verbouwd tot penny meisje Haha! Ze draagt paardetrui met 2 staarten en cap op haar hoofd heeft harryhorse poetsset crost rond op shet,en heeft lol voor tien.Heeft ondertussen 2 gebroken armen op gelopen door val van paard maar zit er ondertussen met veel plezier weer op.En ach wees eerlijk meiden zijn we allemaal niet als penny meisje begonnen,en zijn we het niet allemaal nog een beetje. Ikke wel hoor!O,nee ik ben penny oma met het hart van een pennymeisje. OK dan! (en een jongen? is dat een penny boy of bestaan die niet? )

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:15

Ik ben dus op mijn 20e een pennymeisje! Ik ben er lekker trots op. We moeten het eigenlijk allemaal in onze ondertitel zetten. Knipoog En een Penny-meisjes slowchat.

cissy

Berichten: 19823
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:27

WHOEHAHAHA!!!
lache dit, heerlijk!!
maar effe serieus, zijn we niet allemaal ooit begonnen als penny meisje???
je maakt mij niet wijs dat bijvoorbeeld Anky ook niet ooit blij huppelend met dr capje op naar rijles is gegaan?
Toendertijd waren er nog niet zoveel kleurtjes en hebbe dingetjes als nu maar ik kan me mn eigen penny jeugd ook wel herinneren. Alleen las ik niet de Penny maar de Ponyclub en was mn fiets toch echt ook mn surrogaat pony.

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:41

Malle!!!! Haha!

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:57

ach ik was dan niet zo gek dat ik de hele dag met me cap op me kop liep, maar afentoe heb ik nog van die vlagen dat me stalen ros ook echt draf en galop kan Haha!, IK BEN GEK *LOL* *LOL*

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:14

Hahahaha..... *LOL* Ik kan ook van die vlagen hebben met m'n stalen ros.... Bloos

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:29

cissy schreef:
WHOEHAHAHA!!!
lache dit, heerlijk!!
maar effe serieus, zijn we niet allemaal ooit begonnen als penny meisje???
je maakt mij niet wijs dat bijvoorbeeld Anky ook niet ooit blij huppelend met dr capje op naar rijles is gegaan?
Toendertijd waren er nog niet zoveel kleurtjes en hebbe dingetjes als nu maar ik kan me mn eigen penny jeugd ook wel herinneren. Alleen las ik niet de Penny maar de Ponyclub en was mn fiets toch echt ook mn surrogaat pony.


Ja, ik ben echt als Penny-Meisje begonnen.
Op een dag zat ikeven heel lang na te denken nadat ik Anky op TV had gezien.
Toen liep ik naar mn vader en zei:"Pap, ik wil OOK PONYrijden."

Dus de volgende dag op de fiets een paar maneges afgegaan.
Eerst naar een hengstenhouder, want ik dacht dat dat een manege was. Clown
Later kwamen we aan op een manege in Son, beter bekend als Boszicht.
(KLinkt dat iemand bekend in de oren??)
Heb ik een jaar als pennymeisje rondgelopen.
Maar ik ben blij dat ik daar weg ben.
(Die eigenaresse schold je de oren van je kop als je pony eruit peerde ofzo.)

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:31

bubbels schreef:
En een Penny-meisjes slowchat.


héhé dat is ook een leuk idee Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:45

Oke, ik heb al een Penny-mama en een Penny-oma voorbij zien komen.
Pennymeisjes genoeg blijkbaar...

Ik ben dan wel het "probleemgeval" dat nog opgevoed moet worden Haha!

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:15

Citaat:
ik ben duook een pennymeisje
-zaterdag is de enige dag dat ik kan rijden, dus rij ik met rijlaarzen en rijbroek opde fiets, poetskist op bagagedrager, en zweep in men hand (past niet in men tas , is 1m20 ) naar de manege
(rijbroek en laarzen heb ik aan omdat ik het meestal niet allemaal kan vervoeren)

Doe ik ook Schijnheilig Maar da's alleen omdat da de enige keuze is ... (oftewel dus; nie gaan paardrijden Verward ) Haha!

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:20

we moeten van die zinnen maken net als liefde is

PENNYMEISJE IS......

....een meisje die alles penny`s uit haar joofd kent
....een meisje die de hele dag met haar cap op haar hoofd loopt
....een meisje dat een pennypoetssetje heeft
....een meisje dat een wilde shet heeft als verzorgpony
....een meisjes die ALLES beter weet (uit de penny)
....een meisje dat wilde paarden getem/ingereden heeft

wie weet er nog meer? Haha!

verootjoo
Berichten: 35645
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:05

verkaatje schreef:
we moeten van die zinnen maken net als liefde is

PENNYMEISJE IS......

....een meisje die alles penny`s uit haar joofd kent
....een meisje die de hele dag met haar cap op haar hoofd loopt
....een meisje dat een pennypoetssetje heeft
....een meisje dat een wilde shet heeft als verzorgpony
....een meisjes die ALLES beter weet (uit de penny)
....een meisje dat wilde paarden getem/ingereden heeft

wie weet er nog meer? Haha!


... een meisje dat haar fiets als paard gebruikt
... een meisje dat de hele dag op de manege loopt
... een meisje dat alleen maar spullen heeft met paarden erop
... een meisje dat 'alles' van paarden weet
... een meisje dat graag wil uitmesten
... een meisje dat graag wil poetsen
... een meisje dat graag wil opzadelen.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:07

o ja, ik was nog vergeten dat ik later een opvangtehuis voor mishandelde en grandprixpaarden wil openen, want dat vind ik de zieligste paarden die er zijn(aangezien 9 van de 10 nooit buiten komen omdat ze "te duur" zijn, een paard is een paard, en die horen niet 23/7 in een stal van 3 bij 3 vind ik). en ik heb van mijn verwaarloosde 'shet' ook een super pony gemaakt, hij kan nog nét geen gp, maar we zijn aan het oefenen voor de pirouette Tong uitsteken

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 00:02

Ik ga een hééééél groot natuurgebied kopen waar al die zielige paardjes weer vrij rond kunnen lopen,vooral die zielige mishandelde hengsten.
Maar eigenlijk willen ze dan niet want ze willen ook wel bij mij blijven dus af en toe komen ze me nog opzoeken omdat ik altijd zo lief voor ze ben en ze gered heb. Haha! Tong uitsteken

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 01:29

Het nichtje van een stalgenote van mij is echt het ultieme pennymeisje

Ze heeft met een paar vriendinnen een paardenclub. Ze hebben in de bosjes vlak bij hun huizen 'stallen' gebouwd van takken en alles wat ze maar konden vinden, de stallen hebben ook etensbakken e.d., en ze kunnen dicht.
Natuurlijk moeten er ook paarden in de stallen, die hebben ze ook. Hun paarden heten Gazelle, Batavia etc. Die namen hadden de paarden al voor ze ze kregen, die staan er namelijk opgeschreven, het zijn fietsen Haha!
Iedere dag gaan ze naar hun 'paarden' toe, en rijden ze dressuurproeven op het grasveldje, houden 'paardenrennen', of ze worden om beurten door een zelfgebouwd parcours heen gedirigeert door de anderen.

Ook oefent ze waar mogelijk, lopend zonder paard, de galop.
Ze heeft een stel oude teugels aan een stoel, en daar oefent ze ook mee hoe ze haar handen moet houden.
Lichtrijden wordt geoefend op de bankleuning.

Als ze hier op stal is, zit ze vaak bij de bak als ik aan het rijden ben, heel hoopvol te kijken. Als ze dan even op Jordy mag rijden is ze weer helemaal blij.
Ook mag ze Jordy poetsen als mijn stalgenote (haar tante dus) er is. Het komt regelmatig voor dat ik hem met een heleboel vlechtjes, en absoluut smetteloos schoon terugvind. En Jordy is wat dat betreft ook echt een penny-pony, die vind dat gefrut heerlijk.

Kortom, op en top pennymeisje :
Afbeelding

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 14:47

boeflover schreef:
o ja, ik was nog vergeten dat ik later een opvangtehuis voor mishandelde en grandprixpaarden wil openen, want dat vind ik de zieligste paarden die er zijn(aangezien 9 van de 10 nooit buiten komen omdat ze "te duur" zijn, een paard is een paard, en die horen niet 23/7 in een stal van 3 bij 3 vind ik). en ik heb van mijn verwaarloosde 'shet' ook een super pony gemaakt, hij kan nog nét geen gp, maar we zijn aan het oefenen voor de pirouette Tong uitsteken


tsssss wat ben jij zielig hoor jij wilt paarden redden maar je kan nog eens geen GP...

moet je maar naar mij kijken Tong uitsteken . Ik heb thuis al 100 paarden van allerlei rassen in mijn tuin staan(natuurlijk alleen de mooiste en beste rassen Schijnheilig ) en Met mijn shet van 2.10meter rij ik momenteel UltrasuperGP, dat is met achterwaartse salto en wiel en 50 pieroewettes achter elkaar in rengalop enzo. En daar bovenop rij ik met mijn super zwarte volbloed arabier die ik van de gemene paardenboer heb gepikt hindernissen van 3 meter, hij kan wel hoger hoor maar dat zeg ik je niet want een pennykind als jij weet het toch altijd beter Tong uitsteken

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:51

jemig he, ik heb laatst de paarden van Anky gertaind toen ze nog een gebroken been had.... Gestion Joker was echt gewéldig, Ankt kan nou niet meer op hem rijden want hij vindt mij veeel liever.

De pirouette kan MIJN paard als allerallerallerbeste omdat ik hem dat helemaal zelf heb geleerd en vroeger stond hij in een donker stalletje waar hij geeneens licht had lekker puh!! Tong uitsteken

whaha, dit onderwerp is te grappig *LOL* Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:16

tssssss train jij de paarden van Anky Scheve mond
Dat doe ik niet meer want ik ben beter als haar dus als ze het héél lief vraagt mag ze een paard van mij rijden. Natuurlijk een van de gemakkelijkste want die moeilijkste kan zij natuurlijk niet aan hé(die luisteren toch alleen maar naar mij omdat ik zo goed kan rijden)....

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:23


breggie

Berichten: 15
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: koog aan de zaan (zaandam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:25

whahahaha *kruipt onder haar bureau vandaan* hoe verzinnen jullie het?*

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:31

breggie schreef:
whahahaha *kruipt onder haar bureau vandaan* hoe verzinnen jullie het?*

verzinnen?? wij zijn bloedserieus Haha!

breggie

Berichten: 15
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: koog aan de zaan (zaandam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:34

idee , zullen we een heel pennyboek maken met al onze belevenissen Knipoog
heel populair

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:19

hihi ik was vroeger ook typisch een pennymeisje...

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:12

silvana schreef:
ik denk dat ze penny niet verkopen in belgie Verward


Oh jawel, *LOL* vroeger waren ze moeilijk te vinden maar nu kan je ze over zien staan tussen de rekken, alleen de 'super penny''s (die dikke verzamel boeken die zie je niet meer staan... *LOL* Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 19:19

haha, wat zijn jullie allemaal lga in de pennymeisjes groep zeg
eindelijk ik snap wat ene pennymeisje is, en ik weet nu wat het is,

maare, ik wil neit opscheppen hoor.

Maar ik rij al mijn 15 super drukke hengsten in de super moeilijke GP.
En ik kan elk paard aan. en mijn nieuwste arabier kan 5 meter springen, en dan is het nog een makkie voor hem.
En neimand mag mijn paarden aanraken, want dan worden ze hele boos, en dan kan ik ze alleen maar kalmeren.