Verkleed te paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 19:28

Romkabouter: Bedankt voor die leuke foto's. De paarden (en ruiter) zien er heel erg leuk en mooi uit! maar met zo'n doos rijden lijkt me naast elkaar niet zo geschikt Haha! de bovenste 2 lijkt me idealer

Yvvv: Bedankt voor de link, ik heb er al even gekeken maar als ik terug ben van Flanna dan neem ik er ff echt de tijd voor!
Erg leuk ook die foto's in je profiel! OK dan!

Yv_
Berichten: 19118
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:26

Jellie schreef:


Yvvv: Bedankt voor de link, ik heb er al even gekeken maar als ik terug ben van Flanna dan neem ik er ff echt de tijd voor!
Erg leuk ook die foto's in je profiel! OK dan!


Ja moet je zeker doen, je kan er echt leuke ideeen van krijgen...
Enne bedankt Haha!!

maarie

Berichten: 264
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:50

ik was op 2e kerstdag ook verkleed gegaan als neger op een liedje van james brown maar aangezien jullie geen muziek nodig hebben.....


neger
boer/boerin
elfje
gevangene

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:25

Wij hadden laatst ook een Pas de deux, wij waren als barbies. Er waren ook twee mannen als Sadam en Bin Laden, die hadden gewonnen.
Ben ook een keer als Calimero geweest en dat vriendinnetje van hem (Priscilla geloof ik)

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 22:03

maarie"]
ik was op 2e kerstdag ook verkleed gegaan als neger op een liedje van james brown maar aangezien jullie geen muziek nodig hebben..... neger boer/boerin elfje gevangene
[/quote]
Die neger, is ook leuk zeker met doe james Brown muziek..
Hmm, mss als we de proef op tijd krijgen en hem uit ons hoofd leren dat t met muziek kan...

[quote="Anouar15 schreef:
Wij hadden laatst ook een Pas de deux, wij waren als barbies. Er waren ook twee mannen als Sadam en Bin Laden, die hadden gewonnen. Ben ook een keer als Calimero geweest en dat vriendinnetje van hem (Priscilla geloof ik)

Bedantk! Calimero zou ook iets voor mij kunnen zijn omdat ik zo klein ben (1.60) Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:02

capopjekop"]
[quote="Uums schreef:
Zorro (Prelude is zwart, dus dat is leuk voor mij), Batman, Beatrix (met leuke pruik), Cowboy, Bob de Bouwer, Teletubbie (was groot succes in onze manege; pony`s hoteldebotel!), Lucky Luke en de Daltons, clowns...

Ik vier ieder jaar carnaval, vandaar.


das leuk idee voor het verkleed springen waar onze club aan meedoet *LOL*
[/quote]

Haha, ja wij deden het met onze rijles. Vier meisjes als de Daltons en ons enige mannelijke lid als Lucky op Jolly. Echt hilarisch want ik was natuurlijk de domme Dalton (typecasting????)!

Eyan

Berichten: 118
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: in een gekken huis :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:37

een ridder of jonkvrouw of zorro jah is ook leuk.

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:22

Wij zijn een keer als Sesamstraat gegaan... maar als je met zn tweeen bent.. kan je natuurlijk als Bert en Ernie gaan..
We zijn ook een keer de 101 dalmatiers geweest.. Met Cruela de Vil en hondjes Haha!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:30

Ik ben samen met HorseyLover als sneeuwwitje en de prins geweest. We hebben gewonnen en hadden een 9,5 voor originaliteit bijvoorbeeld. (dat was dan de figuren in de proef, die moesten we ook zelf verzinnen)

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 23:17

Dat zijn ook allemaal leuke dingen om te doen! T wordt er niet makkelijker op Haha!
Hoe kwamen jullie aan de kleding. Zelf maken of kopen?

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:22

Ik ben met een vriendin verkleed als musketiers gegaan. Wij hebben het bij iemand gehuurd, die verhuurd het gewoon thuis. Was dus ook niet zo duur. Maar als je kleren huurt, moet je wel uitkijken dat het niet vies word. Wij mochten ook geen jurk huren, anders werd het vies.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:27

lord of the rings ligt nogal in trek bij veel mensen Haha! waarom gaan jullie niet als een nazgul?

fransje23

Berichten: 15357
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:36

Sorry ik heb geen engeltjesfoto in mijn huis die liggen volgens mij nog bij mijn moeder. Ik maak meestal mij kleding zelf (van oude lakens etc) en koop alleen wat accesoires.
Ik ben overigens ook nog een keertje als alien (ruimtewezen) geweest. Toen had we de bak verlicht met heel veel van die grote zaklantaarns en knipperlichten en we hadden een ufo gemaakt van karton, een parasol, kerstverlichting en strobalen. Ons alien pak was overigens vrij eenvoudig legging, vrij strak shirt en een laken over je cap. De rest en dan vooral het oefenen met de paarden was veel meer werk.

fransje23

Berichten: 15357
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:42

Jellie schreef:
(helaas is Flan niet zo lief naast andere paarden dus de juiste combi moeten we nog vinden).


Misschien moet je als kat en hond gaan. Zo te lezen kan ze zich wel als de spreekwoordelijke kat en hond gedragen!
Leuk jij als kat (of hond) verkleed en dat je paard een beetje op leuken met een dekje met visjes enzo ( en voor de hond botjes) !

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 23:43

Ik denk wel dat ik het het leukste vind om zelf aan de slag te gaan.
Morgen heb ik les dus zal kijken of ze precieze datum al bekend is.
Met FLan moet het geen probleem zijn als we een ritseld gewaad aan hebben maar ik weet nog niet wie (en dus ook hoe) het 2e paard is Scheve mond

lunatje schreef:
lord of the rings ligt nogal in trek bij veel mensen Haha! waarom gaan jullie niet als een nazgul?

Het is jammer dat Jan niet de formaten van Frodeo heeft Haha! ..hij heeft meer weg van die oom Tong uitsteken anders hadden we als Frodo en Arwen kunnen gaan.. want ik lijk wel Haha! whahaahaha *geintje*

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:51

wrom niet aragorn en arwen Knipoog

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 23:52

lunatje schreef:
wrom niet aragorn en arwen Knipoog

haha, wie weet! Tong uitsteken

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:55

hehe kan je mannetje eindelijk zijn baard eens laten staan :p Knipoog

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 23:22

Hmmz, met een beetje fantasie lijkt ie nog ok!.. moet er alleen nog n stukkie van zijn haar af..

We hebben nu wel een paard gevonden dat klikt met Flanna.
Een Fries, daar rijdt Jan dan op en ik op Flan.
Die Fries kan niet zo goed tegen ruisende, knisperende dingen dan schiet ze er vandoor.. daar moeten we nog wel op letten met kledingkeuze.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:26

goh, wat een leuke combi, een tinker en een fries Haha! hum :S ik heb verder zo gauw even geen dieeen meer...

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 23:37

lunatje schreef:
goh, wat een leuke combi, een tinker en een fries Haha! hum :S ik heb verder zo gauw even geen dieeen meer...


Nou, mocht je nog creatieve uitbarstingen hebben hoor ik het graag Haha!

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:54

Barbie en ken is best wel lachen... ik zie het al voor me!!
Wij zijn ooit eens als kakdames geweest: was lekker makkelijk!! compleet met oililysjaaltje en zijden bloesje..
Zag toen ook inderdaad gevangenen (streepjespakken met nummers) en volgens mij wonnen toen de arabisch getinte mensen (duizendeneennacht met van die pofbroeken en puntschoentjes, veel franje etc)

mmmm. best moeilijk he?
Zat laatst voor een vriendin van mij en mijzelf aan het thema pluche/knuffelbeest te denken: paarden in hun wintervacht, wijzelf met van die angoratruitjes en zo.. maar dat komt er vast toch niet van!

Hoop dat je nog op tijd genoeg inspiratie krijgt!@! Succes!!

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 07:39

Wat dacht je van een badjas?
Evt. een badmuts of chloor- of duikbril op je cap en klaar...

De kids van de groep van mijn dochter deden een Kur op het liedje Chillen in een bubbelbad. Groot succes, maar luister svp niet naar de precieze tekst....

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 18:41

yvvv schreef:
goeie site voor kleding te koop (of handige tips Knipoog)
www.johan-laurens.nl


Wij waren vrijdagavond bij de Makro in Breda en daar hadden ze ook een hoop van die kleren die op die site staan.
Zag er leuk uit, maar t is nog best duur Geld, geld!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:20

Haha! weet je al wat je gaat doen?