Ponykamp Gasselte / Eekwal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Ponykamp Gasselte / Eekwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 18:11

Ik wil deze zomervakantie op ponykamp, we twijfelen nog tussen manege Gasselte en de Eekwal. En omdat je wel op een site kan zetten dat je 4 uur gaat rijden maar dat in werkelijkheid helemaal niet is wil ik graag van jullie je positieve en negatieve ervaringen horen met deze manege's en hun kampen.

Alvast heel erg bedankt!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:14

Gasselte!!!!!
Super gezellig kamp, behalve paardrijden ga je veel zwemmen, survivelen midgetgolfendropping, je hebt heel veel vrijheid, geen geziek om de 3 minuten dat je moet gaan slapen Haha!
Je gaat idd niet 4 uur rijden, maar als je het bos ingaat ga je iig 2uur ze zijn daar niet echt tijdsgericht tis niet je precies van die tot die tijd wat gaat doen enz.
Geweldig kamp echt waar!!!

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:27

Hoi, ik ben alweer een aantal jaren geleden op ponykamp geweest bij de Eekwal. Toen vond ik het niet echt bijzonder. We hebben zeker geen 4 uur gereden, ook niet gesprongen (wat ze wel hadden gezegd) en de les was niet van hoge 'kwaliteit'. Wat ik persoonlijk niks vond is dat de leiding zelf nog 15/16 was... Scheve mond
Ik weet niet of er nu nog steeds dezelfde eigenaar in zit?

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 18:38

Bedankt voor jullie, snelle, antwoorden. Ik zat zelf ook al meer aan Gasselte te denken. Maar als er mensen zijn met nog meer ervaring: laat maar horen!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 00:41

Met Gasselte heb ik überhaupt geen ervaring, wel weet ik dat een vriendin van mij het jaren geleden erg naar de zin heeft gehad op de Eekwal. Ook een zusje van een vriendin is vorig jaar geweest en die wou gelijk nog een week, maar dat vonden d'r ouders niet zo'n goed plan. Ik heb dus wel goede verhalen gehoord van de Eekwal, maar zeker kan ik het niet zeggen, omdat ik het zelf nooit heb meegemaakt...

Succes met je keuze en het gaat vast leuk worden waar je ook heen gaat!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 11:31

Ik denk ook wel dat het gezellig wordt (en anders maken we het wel gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:03

Van onze manege gaan ze ook elke zomer naar Gasselte, het schijnt superleuk te zijn! Lachen

LotusT

Berichten: 581
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: In een dorpje met stadsrechten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:07

ik ben ooit eens op ponykamp bij de eekwal geweest. het was opzich wel gezellig, maar ik heb toen maar heel weinig gereden. zeker geen 4 uur per dag

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:06

Ik ben ook wel eens bij de Eekwal geweest, vond het toen niet zó. Of je veel rijd hangt ervan af of de groep groot is. Hebben ze veel mensen, dan moet je je paard delen en rijd je maar 1 x per dag.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:57

Ben ook naar de Eekwal geweest heb het heel erg naar mijn zin gehad alleen jammer dat meer dan de helft van het kamp ziek was (griep). Maar het is bijna 8 jaar geleden dat ik daar geweest ben.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:54

cracker schreef:
Ik wil deze zomervakantie op ponykamp, we twijfelen nog tussen manege Gasselte en de Eekwal. En omdat je wel op een site kan zetten dat je 4 uur gaat rijden maar dat in werkelijkheid helemaal niet is wil ik graag van jullie je positieve en negatieve ervaringen horen met deze manege's en hun kampen.

Alvast heel erg bedankt!


Heb je misschien een adres van de site van manege Gasselte?

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:49

Ik heb ponykampen begeleid op de Eekwal! En het is daar drama! zelfs voor de leiding was het vreselijk! Ze wilden mijn paard wel eventjes gaan gebruiken in de lessen etc. En de rest van de leiding waren nichtjes van de eigenaar, wat een opgeblazen zelfingenomen kwallen waren dat zeg! BAH!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 16:37


Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 21:07

graag gedaan!!!