Haren verven paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:55

Sjuimpje schreef:
Ik heb wel eens van die stiften gezien die gebruikt worden voor het merken van dieren op markten e.d. Ook navullingen voor dekblokken voor schapen heb ik wel eens in het zwart gezien.
Maar normaliter gebruiken ze hiervoor toch fellere kleuren dus hebben ze ze zelden op voorraad.
Dit lijkt me wel geweldig spul, het dekt goed, en het is speciaal ontwikkeld voor dieren. Die stiften zijn helemaal ideaal, net grote Prit-stiften, dus ook nog gebruiks vriendelijk.



klopt! je hebt ze ook in het zwart, alleen zijn die in de winkels niet op voorraad, dan zou je agradi of een andere agrarische onderneming even moeten informeren, misshcien op internet wel wat te vinden ?
bruin heb ik nog nooit gezien.... verder idd alleen allemaal felle kleuren, mensen vragen mij ook wel eens of ik kleuterjuf ben.....Haha! heb dan roze verf aan me handen, die spuitbussen krijg je er echt niet zomaar af, die wasco wel met wat zeep.
check :
www.agradi.nl
of boerenbond in de buurt....wie weet kunnen ze die kleur bruin bestellen ?
die tip van de feestwinkel is ook een goede daar hebben ze vast en zeker wel bruine make-up. paarden make-up zou ik niet aan beginnen, zelfde als paardenshampoo, plak daar een etiketje op met "speciaal voor paard" en mensen betalen er 15 euro voor....terwijl palmolive net zo zacht is voor het paard! en stik wat euro's minder !



CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:23

sarabande schreef:
Gat in de markt dus Geld, geld!



hey ja ik ga varkensstiften kopen, etiketje erop dat het SPECIAAL voor paarden is, diervriendelijk en ph neutraal , whaha en dan voor 10 euro of meer per stuk verkopen Tong uitsteken:P

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:50

luxx schreef:
van de mensen die schoensmeer blijkbaar een optie vinden vraag ik me af wat ze zelf liever op hun gezicht zouden smeren, schoensmeer of theater make-up. Schijnheilig


als ik mijn laarzen heb gepoetst en ik heb schoensmeer aan mijn handen, zijn ze juist erg zacht daarna, enne nogmaals : leer = huid !!! dus zo slecht zal het nu ook weer niet zijn!
en een paardenhuid is heel wat dikker als die van een mens...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:13

Anskar_lief schreef:
als ik mijn laarzen heb gepoetst en ik heb schoensmeer aan mijn handen, zijn ze juist erg zacht daarna, enne nogmaals : leer = huid !!! dus zo slecht zal het nu ook weer niet zijn!
en een paardenhuid is heel wat dikker als die van een mens...


Schoensmeer stinkt...
[/quote]

he wat vervelend nou.......
die van mij niet Haha!
enne een paard kan echt wel tegen dat luchie hoor! Knipoog
probeer eens een ander merk zou ik zeggen ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers