Mountain Horse laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Mountain Horse laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 11:36

Met heel veel plezier rijdt mijn dochter met mountain horse laarzen, 1 paar voor bos en training( de z.g. rustieke) en 1 paar voor de dressuur( wat smaller en eleganter)
Het probleem is dat de ritsen nu al voor de 2e keer gerepareerd moeten worden. Herkent iemand dit probleem en kent iemand een betere oplossing dan ze weer voor een paar weken kwijt te zijn aan de fabrikant? Ik hoor het graag.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:39

bij ons op stal hadden ze dat ook. volgens mij is het hier op bokt ook al een paar keer ter sprake geweest (even zoeken?). Wel lastig en zou niet mogen....

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 13:04

Mijn ritsen zijn ook een keer kapot gegaan, en ik ben toen terug gegaan naar de winkel waar ik ze gekocht had. Zij zouden ze gratis laten repareren, maar toen de leverancier kwam heeft hij maar een paar gloednieuwe voor me neergezet! En dat terwijl ik mijn laarzen al 1½ jaar had .

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 13:19

Ik ben nu even door de oude topics aan het dwalen dankzij de tip van Kyona en ik moet zeggen dat ik maar eens laarzenspanners ga kopen, dat kan me de kop niet kosten, maar misschien ga ik ook wel stiekum 2 paar aan de importeur vragen, het is tenslotte ook een beetje hun probleem en zullen niet aan iedere klant nieuwe laarzen geven, je hebt heerlijk mazzel gehad Ilse!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:56

De rits gaat kapot, doordat de schacht kan omklappen. Dit is eenvoudig te voorkomen door er lege (spa)flessen in te doen.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 11:59

Het is een bekend probleem van die laarzen. Ik was er na de tweede keer zo zat van dat ik gezegd heb dat ik ze niet meer wilde.
Ik heb toen het volledige bedrag terug gekregen!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 12:51

Ik heb een e-mail naar de importeur gestuurd omdat m.i. spa flessen(slim en goedkoop) alleen zullen helpen bij de enkel, maar bij de kuit scheuren ze ook! en mijn dochter heeft echt van die jaloers makende slanke jongemeidenkuiten. Ik wacht dus maar even af of zij een oplossing hebben.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:59

amondi schreef:
omdat m.i. spa flessen(slim en goedkoop) alleen zullen helpen bij de enkel, maar bij de kuit scheuren ze ook!


Nee hoor, door die flessen kunnen de schachten helemaal niet meer omklappen, de oorzaak van het probleem is dan verholpen.