Vraagje over Deurne

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angel gaby

Berichten: 44
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 15:46

Ik wil (na mijn huidige opleiding waarschijnlijk) misschien een hippische opleiding in Deurne gaan volgen, maar weet daar eigenlijk niet zo veel vanaf. Wie kan mij hierbij helpen? Bijvoorbeeld mensen die daar een opleiding hebben gevolgd en dergelijke. Alvast heel erg bedankt! Lachen


angel gaby

Berichten: 44
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 16:05

Ja, ik zag toevallig in de gids dat het kwam, heb het opgenomen maar nog niet gezien. Maar ik wist niet dat het volgende week verder gaat, dus bedankt! Lachen

angel gaby

Berichten: 44
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 19:39

Heb je op die HBO opleiding ook een richting om straks paarden te trainen en zo? Want ik wil graag paarden rijden, en niet 'houden' Lachen Heb je daar ook de mogelijkheid tot een verkorte opleiding, en zo ja, onder welke voorwaarden? Alvast bedankt Lachen

angel gaby

Berichten: 44
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 20:03

Mmmm.... dat is niet zo leuk nee... Weet iemand nog een andere plaats waar je een paardenopleiding kan volgen? Voordeel van Deurne is wel dat het redelijk in de buurt is...


angel gaby

Berichten: 44
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 11:14

Bedankt voor de link, ik ga zeker even kijken!!! Dus jou bevalt het wel daarzo? Ik vind het echt moeilijk zo, je hoort echt totaal verschillende verhalen! Kun je me er wat meer over vertellen? Wat je allemaal moet doen bijvoorbeeld, of je intern moet (denk het wel). O ja, moet je voor Deurne een eigen paard hebben?

angel gaby

Berichten: 44
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 11:15

He, de link werkt niet! Volgens mij staat er een typefoutje in

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: angel gaby op 2001-11-08 10:16 ]</font>

angel gaby

Berichten: 44
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 14:50

Ik heb net op video die aflevering over Deurne gekeken, en dat viel inderdaad nogal tegen ja! Je mag inderdaad helemaal niks terugzeggen, je moet gewoon doen wat je opgedragen wordt. Nou, daar kan ik dus niet tegen! Ik wil later heel graag dressuurpaarden trainen en uitbrengen, en ik denk niet dat dit daarvoor de geschikte opleiding is. Ik zag ook dat ze Nederlands kregen en zo, maar dat niveau ben ik allang voorbij! (no offense Party!! ) Het viel me op dat de meeste mensen die daar zitten best wel jong zijn, zo rond de 17-18, en tegen de tijd dat ik met mijn huidige studie klaar ben, ben ik 24... Misschien kan ik beter een soort interne opleiding bij een dressuurstal volgen of zo? Weet iemand of stallen dat doen?

angel gaby

Berichten: 44
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 16:39

He merel! Ik wil later geen eigen stal beginnen, maar bij een bestaande stal paarden trainen. Ik moet nog het één en ander uitvogelen, het idee kwam eigenlijk pas vorige week Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Noor17, YandexBot en 74 bezoekers