wat noemen jullie pennymeisjes??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 16:59

er zijn 2 categorien:

De een hangt bijna aan je been en is superenthousiast als ze een keertje mag meeborstelen en vraagt je de oren van je kop Haha!

en de ander wilt niets van je weten omdat ze toch beter is dan jij want ze heeft alle penny's al 5 keer opnieuw gelezen en weet dus alles van paarden en is in staat wilde en mishandelde hengst naar de grand-prix te rijden Clown Haha!

(maar dit hoort niet bij vvdd Tong uitsteken )

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:41

verootjoo schreef:
ja altijd met een zweep Verward alsof elk paard met zweep gereden moet worden.


nee natuurlijk niet joh. Je rijdt geen enkel paard met een zweep dat is zielig. Die zweep gebruik je om gemene paardenmeneren die hun hengsten verwaarlozen in elkaar te slaan zodat je de paarden kunt redden en ze bij jouw thuis in de schuur kunt zetten... Schijnheilig

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:46

verootjoo"]
[quote="xKatleentjex"][quote="verootjoo schreef:
ja altijd met een zweep Verward alsof elk paard met zweep gereden moet worden.


nee natuurlijk niet joh. Je rijdt geen enkel paard met een zweep dat is zielig. Die zweep gebruik je om gemene paardenmeneren die hun hengsten verwaarlozen in elkaar te slaan zodat je de paarden kunt redden en ze bij jouw thuis in de schuur kunt zetten... Schijnheilig
[/quote]

ja en dan gaan ze ze temmen, en luisteren ze alleen naar hun. En alleen zij kunnen er op rijden.
[/quote]

precies ja. Daarom lees je iedere penny minstens 5 keer Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:03

verootjoo schreef:
ja? kzie het al voor me, zitten ze op de middelbare school, hebben ze een paardenagenda, paardenschriften, pennen, kaftpapier.


IK zit toevallig op het vierde middelbaar en heb wel kaftpapier van paarden Bloos Haha! Haha!

Maar ja ik mag dat ook want ik rij natuurlijk beter als jullie en ik heb met mijn 3-jarige hengt de grand prix gewonnen en ga dit jaar meedoen met de olympische spelen met mijn 5-jarig zwarte arabische hengst die ik van de gemene paardenboer heb weggehaald en we gaan natuurlijk winnen want niemand kan zo mooi piroewettes draaien als hij Clown
(kijk dat is nu een penny-meid van de 2de categorie Haha! )

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:53

ja die advertenties zijn ook zo lollig Haha!

Ik heb al veel ervaring(rijdt anderhalfjaar)
ik kan ook met wilde paarden overweg
ik sla ze niet dat is zielig...
en dan hebben ze vaak nog een hele waslijst van eisen hoe hun verzorgpaard eruit moet zien Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:38

SANEX"]
[quote="verootjoo schreef:
ja? kzie het al voor me, zitten ze op de middelbare school, hebben ze een paardenagenda, paardenschriften, pennen, kaftpapier.


Het is heel erg maar zo eentje hebben wij in de klas ( niveau 4 paardenhouderij, 3e jaar )

Die meid heeft een paardentrui ( of één ? Meerdere )
paardenpennen
paardenagenda
paardenpapier
paardenschriften
paardenetui
paardjes aan haar tas hangen
paardenketting
paardenhaarspeld
en ga zo maar door

Ze wil na deze school een opvangtehuis voor moeilijk opvoedbare paarden beginnen maar springt al bibberend weg als een pony van de manege waar we praktijkles hebben een beetje jolig doet.

Ze zit uren lang boven haar couponnetje te zuchten in de klas, dan heeft ze bv 135 punten gehaald ofzo en zit dan een week erop nog te zuchten en te steunen...

Als we op excursie zijn moet ze alle paarden die we tegen komen een aai geven

Ze is 18...

Een meerderjarige opperpenny dus ! *LOL*
[/quote]

ok zo erg heb ik het dus niet zitten Haha! Alleen wat kaftpapier en mijn msnafbeelding is een paard maar alle paarden een aai geven doe ik niet meer Clown

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:18

Marreke schreef:
Pfoe, dan moet ik toch maar snel heel wat gaan veranderen.
De poetsspullen zitten in een emmer, omdat dat makkelijker pakt.
M'n rijbroek (geen witte Bloos! ) ligt al tijden in de kast omdat een spijkerbroek toch echt veeeeel prettiger zit.
Ik ga met de auto naar de pony.
Hij heeft een halster zonder paardjes erop.
Mijn rijlaarzen heb ik laatst naar het containerpark gebracht omdat ik (voorlopig) toch niet ga rijden en ze gescheurd waren. (Tja, niet gepoetst, he?)
Ik heb geen "setjes" voor de pony.
Ik heb niet één trui met een paard erop.
Ik kijk nooit of de nieuwste Penny er al is.
Mijn "wilde ruin" is nog steeds geen GP Shet Huilen

Ja, ik ben helemaal fout bezig Haha!


foei Marreke jij houdt helemaal niet van je pony Tong uitsteken
Je moet allemaal roze spulletjes kopen voor je pony, en je kast mag niets anders hangen dan paardentruien en je moet een heel groot paard op je auto schilderen en heel je kamer en huis vol paardjes zetten En over je wilde ruin, geen probleem geef me je adres en ik kom leer die binnen de week op tot ultra-GPshet want ik rij al vier maanden dus ik kan er superveel van Haha! Schijnheilig

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:31

bubbels schreef:
En een Penny-meisjes slowchat.


héhé dat is ook een leuk idee Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 13:47

boeflover schreef:
o ja, ik was nog vergeten dat ik later een opvangtehuis voor mishandelde en grandprixpaarden wil openen, want dat vind ik de zieligste paarden die er zijn(aangezien 9 van de 10 nooit buiten komen omdat ze "te duur" zijn, een paard is een paard, en die horen niet 23/7 in een stal van 3 bij 3 vind ik). en ik heb van mijn verwaarloosde 'shet' ook een super pony gemaakt, hij kan nog nét geen gp, maar we zijn aan het oefenen voor de pirouette Tong uitsteken


tsssss wat ben jij zielig hoor jij wilt paarden redden maar je kan nog eens geen GP...

moet je maar naar mij kijken Tong uitsteken . Ik heb thuis al 100 paarden van allerlei rassen in mijn tuin staan(natuurlijk alleen de mooiste en beste rassen Schijnheilig ) en Met mijn shet van 2.10meter rij ik momenteel UltrasuperGP, dat is met achterwaartse salto en wiel en 50 pieroewettes achter elkaar in rengalop enzo. En daar bovenop rij ik met mijn super zwarte volbloed arabier die ik van de gemene paardenboer heb gepikt hindernissen van 3 meter, hij kan wel hoger hoor maar dat zeg ik je niet want een pennykind als jij weet het toch altijd beter Tong uitsteken

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:16

tssssss train jij de paarden van Anky Scheve mond
Dat doe ik niet meer want ik ben beter als haar dus als ze het héél lief vraagt mag ze een paard van mij rijden. Natuurlijk een van de gemakkelijkste want die moeilijkste kan zij natuurlijk niet aan hé(die luisteren toch alleen maar naar mij omdat ik zo goed kan rijden)....

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maessie, Marjelle1992, Toushie en 35 bezoekers