Wat zouden jullie doen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:39

Hangt er vanaf wat er precies aan de hand is met ofwel de ruiter ofwel het paard.

Vaak als het paard niet meer geschikt is om bereden te worden, heeft hij ook pijn. Hoe hard het ook klinkt, dan kun je hem beter wegbrengen en jezelf en je paard een heleboel ellende besparen. Maar dat verschilt een beetje per situatie.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:50

Zolang ze er zelf nog van geniet kun je haar best laten lopen als je dat geld er voor over hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:58

Nescio kon vanwege een sluimerende blessure niet meer gereden worden. Die was 8 en heeft in 4 jaar tijd alle klinieken in NL en Dld gezien. Die had op zich prima nog een paar jaar doelloos in de wei kunnen lopen maar die heb ik weggebracht. Solenzara was 2,5 en stond bol van de artrose en andere ellende maar was nog niet klinisch kreupel en die heb ik bij voorbaat al weggebracht om haar en mij verdere problemen te besparen.

Zep is 23 en heeft flinke artrose in zijn voorbenen en die loopt er nog onder het motto 'hij is met pensioen'.

Wat het verschil tussen die paarden is? Er zit gewoon een ander belang achter.

Zo lang het paard er niet onder lijdt moet je doen wat jou het beste lijkt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fleuribelle, GoogleAdsense, schumiegirl en 122 bezoekers