Groom als baan...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 23:16

Ik vind wel dat je er goed over na moet denken of je dat echt wel wil. Zelf heb ik deze school ook gedaan en ik moet zeggen dat het een leuke school is. Je kunt wel veel meer worden dan alleen groome hoor. Als groome moet je erg hard werken en lange dagen maken, maar als je op een leuke stal zit en zoals ik mee kan op concours naar meerdaagse wedstrijden en het buitenland (de olympische spelen bijvoorbeeld) dan is het best wel leuk werk hoor en je krijgt veel van je paarden terug voor al dat uitsloven. Na een aantal jaren als groome gewerkt te hebben ben ik in het "gewone"bedrijfsleven gaan werken voor een aantal jaar, maar uiteindelijk toch maar weer de paarden ingegaan en een superleuke baan gevonden voor 1/2 dagen bij een privestal waar ik behalve groomen dus ook rij en de gehele stal run. erg leuk hoor want wie mag er nou zijn hobby uitoefenen en krijgt er ook nog voor betaald? Lekker in de zomer om 9.00 uur al in de zon op de hei rijden en genieten en daar nog geld voor krijgen ook. best bijzonder dus. Uiteraard is de winter wat minder leuk met al die regen en 5 x per dag nat worden enzo maar ja dat hoort er dus ook bij. Veel plezier met het uitkiezen van je opleiding en als je wil weten wat je allemaal in de paarden kunt gaan doen met deze opleiding dan kun je het beste even de school bellen. Vork

Stralend de dag door.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, DotBot, IASCrawler, LaDonna75, Poldermenner, xYaartje en 106 bezoekers