Buitenlandse bladen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:56

"Cavallo" is idd "spitze" ! (heb een abbonement Lachen !) Ken je ook de "Pferde-börse" ? Dat is een nieuw tijdschrift en wordt gemaakt/ uitgegeven door de zelfde mensen als van "Cavallo". Er staan heel veel "verkoop" advertenties in en ieder maand wordt een paard ahw getest. Een bekent iemand (laatst was het Dr. Dörr) gaat bij een paard, dat te koop angeboden wordt, voorbij en kijkt of alles wat in de advertentie staat, waar is. Ook of de prijs in orde is. Er staan ook altijd achterin "kontrakten" voor bijv. bijrijders etc. Ik vind "Pferde-börse" bijna (eigenlijk Knipoog ) nog leuker als "Cavallo".
Het zijn iig tijdschriften (ook als je duits niet zo heel goed is Schijnheilig ) die lekker makkelijk lezen!
Ik zou zeggen: probeer ze eens uit! (misschien een tip voor mensen die duits in hun pakket hebben ? Goed om te oefenen en in ieder geval leuk om te lezen Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:43

xyzutu2, dat er veel reclames in staan, heb je wel gelijk in. Dat dat voor jullie in Nl. niet zo interessant is, snap ik ook! Ik vind het juist een van de voordelen, dat er zo veel reclames in staan! Als ik een bepaald iets zoek (van tweede-hands boeken totaan paardrij-vakanties, echt alles is erbij!) kijk ik altijd eerst in de Cavallo. (daar hebben we ook een super wijs vakantie adres gevonden, niet al te ver uit de buurt, schitterende omgeving, super verzoring van ruiter én paard en vooral : spot goedkoop!!)
Pferdemarkt is idd ook leuk, koop ik ook wel eens.
Nog een leuk blad: Pferde heute. Schijnt vroeger zo´n DDR blad geweest te zijn, waar kraak nog smaak aan zat, is nu iig wél leuk geworden (vooral "rasse portrait" lees ik altijd graag, daar komen ook paarden aan bod die niet zo bekent zijn)
Wat ik geniaal in de Cavallo vind, zijn de manege tests. Iedere maand worden er een paar maneges uit een bepaalde omgeving getest, zowel Engelse- als ook western stallen. Beoordeeld wordt : Preis/kwaliteit, hoe de paarden ondergebracht worden, hoe de lessen zijn enz. per onderdeel krijgen ze "hoefijzers" (hoe meer, hoe beter) . Deze test is zo langzaam aan echt kult aan ´t worden Lachen ! (Is natuurlijk ook een prima reclame als je stal goed beoordeeld wordt Knipoog ! )

_________________
Ieder vogeltje zingt...... twiet twiet twiet !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-11-08 16:44 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 146 bezoekers