Iemand ervaring met www.zadelmarkt?bedrijf in urk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Iemand ervaring met www.zadelmarkt?bedrijf in urk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 22:52

heeej,

Ik stuitte laast op een internet pagina www.zadelmarkt.nl Ik ben dus op zoek naar een zadel, dit bedrijf verkoopt gloednieuwe zadels voor een spotprijs!!! Ze leggen uit hoe het komt dat zij zo geodkoop zijn. Ik heb zo mijn twijfels maar ga zaterdag toch kijken bij hun na een nieuw zadel en hoofdstel. Haha!

Heeft een bokker misschien ervaring met dit bedrijf wat in Urk en vlissingen zit? dan graag reacties!!!

Gr CLaudia

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:56

Misschien even de zoekfunctie gebruiken?
Dit is topic nummer zoveel over Zadelmarkt.
De reacties zijn wisselend, maar veelal slecht.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:04

Verplaatst van EA naar VMT.
Ondanks dat je een zadel zoekt, komt er meer een vraag over Zadelmarkt uit dan een zoekvraag naar zadels.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:06

idd, gebruik eens de zoekfunctie

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:13

Ik ben er wel eens geweest, de rede waarom het zo goedkoop is is dat het bedrijf grote partijen ergens opkoopt, de kwaliteit is gelijk aan de prijs als je begrijpt wat ik bedoel.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:14

Je moet even de zoekfunctie gebruiken, kom je een leuk topic tegen over mensen van bokt die er zelf geweest zijn .. wedden dat je er geen zadel meer wilt kopen ? Tong uitsteken

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 23:24

hmmm heb de zoekfunctie gebruikt, en ben inderdaad veel negatieve reacties tegen gekomen maar ok wel wat posietieve reacties. Ik ga er zaterdag heen om zelf mijn oordeel te vellen, ik laat het jullie weten wat ik er wat vond en of ik wat gekocht heb.

Gr CLaudia

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:30

Waar is de zoekfunctie ?? Gewoon bij zoeken ?? boven aan !! En wat hebben jullie daar dan voor woord ingetypt wil ook wel ff weten wat voor reacties er op zijn !!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 23:34

inderdaad zoeken aanklikken als je inlogd en dan het woord zadelmarkt in typen en op zoeken klikken

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:45

hmm, let aub goed op wat je koopt, zou zonde van je geld zijn als je strax hoge veearts kosten hebt .. dan kan je beter een goed duur zadel kopen, heb jij langer plezier van, maar ook je paardje

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:17

Spetterlover schreef:
hmm, let aub goed op wat je koopt, zou zonde van je geld zijn als je strax hoge veearts kosten hebt .. dan kan je beter een goed duur zadel kopen, heb jij langer plezier van, maar ook je paardje

Dit kan met elk zadel gebeuren. Een duur zadel hoeft ook niet altijd te passen. Ik zie vaak genoeg mensen rondrijden met allerlei bontjes onder het zadel en dan hebben ze een merkzadel, maar het past niet.

Wees gewoon kritisch als je gaat kijken. Goedkope zadels hebben vaak minder zitcomfort voor de ruiter, bedenk dit wel.
Niet iedereen kan een duur merkzadel aanschaffen. De kwaliteit van die zadelmarktzadels is vergelijkbaar met de startzadels van Divoza (op een enkeling bji zadelmarkt na, die zijn toch nog wat minder).
Zadelmarkt is duurder geworden de laatste paar jaar, en de kwaliteit is beter geworden heb ik het idee (de kunstofzadels zijn er niet meer, omdat de kwaliteit daarvan slecht was hebben ze mij verteld).

[PP] verslagje van ons bezoek aan Zadelmarkt, viel mee.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 19:42

Ik heb er wel een goed zadel kunnen vinden voor maar euri 190. Tevens heb ik een nieuw hoofdtel aangeschaft die ook super is!!!. Het si mij dus super mee gevallen!!!