Nieuwe site voor Kürmuziek!!! (met foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Nieuwe site voor Küren op muziek, welke foto is hiervoor het meest geschikt?

Poll eindigt op

Foto 1
22 (51%)
Foto 2
8 (18%)
Anders, nl. eigen foto
7 (16%)
Anders nl,...
6 (13%)

Totaal aantal stemmen: 43


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Nieuwe site voor Kürmuziek!!! (met foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 17:27

In verband met het lanceren van onze site, www.oot-productions.nl (wordt binnenkort gelanceerd), willen wij graag jullie professionele mening over het volgende.

Een van de hoofdactiviteiten van ons bedrijf is het professioneel schrijven en maken van Kürmuziek. Om de internet site zo aantrekkelijk mogelijk te maken, willen wij graag jullie inbreng en mening.

Nu heb ikzelf sowieso een aantal foto's die ik persoonlijk erg mooi vind, maar uiteraard is dat slechts 1 mening en daarnaast zijn er meer dan genoeg Bokkers die ook zeer mooie foto's in zijn/haar bezit hebben. Misschien vind jij het wel heel erg leuk om jouw foto op onze site terug te zien???

Wat zoeken we? Een rijfoto, mogelijk in wedstrijdtenue (geen vereiste, maar wel een pre), die helder, duidelijk en scherp is. Daarnaast geven wij de voorkeur aan een bewegingsfoto, dus draf of galop.

Beloning:
Wij zullen de 3 mooiste foto's uitkiezen waarna JULLIE weer de mogelijkheid krijgen om te stemmen op de allermooiste foto. De uiteindelijke "winnaars" krijgen alle drie korting op een Kür, te weten: 50 % korting voor de nummer 1, 40 % voor de nummer 2 en 30 % voor de nummer 3. Uiteraard ben je niet verplicht om een Kür te laten maken. Je kunt er bijv. ook voor kiezen om de Kür cadeau te geven aan een vriend/vriendin. De actie prijs voor een standaard Kür bedraagt ditmaal € 175,-- (exclusief korting dus). Een buitenkans dus!!! Deze actie loopt slechts 2 weken, sluitingsdatum 17-01-2004. Je moet er dus op tijd bij zijn!

Tevens komt dus de foto van de winnaar met een eervolle vermelding op de site te staan.

Poll-foto's:
Foto 1:
Afbeelding

Foto 2:
Afbeelding

LET OP
Je mag maar 2 foto's per persoon/combinatie aanbieden!!

Foto's mogen uiteraard in dit topic vermeld worden maar moeten sowieso naar het volgende emailadres gemailt worden:

info@oot-productions.nl

We zijn heel erg benieuwd naar jullie inbreng!!!

Groetjesd Olaf en Anouk


P.S. Binnenkort volgt er nog een wedstrijd voor een slogan voor de site waarbij je weer een Kür met leuke korting kunt winnen!
Laatst bijgewerkt door Anoukie op 03-01-04 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:41

Ik vind de eerste foto denk ik toch de mooiste. Je hebt vast toch ook mooie foto's van Sara?

Misschien heb je iets aan deze foto's?

Foto 1:
Deze is iets ingezoomd, ik heb ook nog de orginele versie

Afbeelding

Foto 2:
Met mijn zus erop, vind ik persoonlijk een mooie foto

Afbeelding

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 17:45

He Antoinette, bedankt voor je reactie! We vinden het beide mooie foto's, wil je ze svp ook mailen naar info@oot-productions.nl? Dan doe je nl. ook mee aan de prijsvraag voor de Kür met korting!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:47

Ik zal ze ook mailen, ik vind het namelijk best leuk om die foto's dan op een andere site terug te zien (na toestemming natuurlijk, voordat mensen zomaar gaan gebruiken).
Want aan de prijsvraag zullen we niet veel hebben de eerstkomende tijden Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 17:53

Hij blijft geldig indien je wint, en zoals ik al zei, je kunt m ook cadeau doen aan iemand in je omgeving Knipoog.

Van Oscar heb ik ook een hele leuke foto per email ontvangen, die staat ook al in het lijstje!

De reden dat we zo om foto's vragen is dan ook om aan foto's van andere ruiters/amazones te komen met toestemming om ze daadwerkelijk ook te plaatsen! En we stellen iedereen die aan de prijsvraag heeft meegedaan op de hoogte van de uitslag.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:14

kan je niet een soort animatie (laten) maken van een paard die een kur loopt en dat je echt die muziek erbij hoort? misschien heeft een bokker wel een stukje film waarbij hij/zij een kur aan het rijden is? ik heb zelf geen foto's die je kan gebruiken maar in ieder geval succes met een passende foto zoeken en succes met je site!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 18:23

Het stukje film is een goede optie Michelle, bedankt ook voor je tip, maar dit gaan we voorlopig nog even niet doen omdat dat erg veel snelheid kost (bij het laden van de site). Wel is het de bedoeling dat je later stukjes voorbeeldkuren met muziek kunt downloaden, maar voorlopig nog niet. Ook eerst maar eens de site in de lucht Haha!. Ken je misschien ook geen mensen in je omgeving met passende foto's? Alle ideeen zijn welkom!

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:25

foto 1 vind ik het mooist van die 2 van jou en anders de 1é van antoinette

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 19:15

ik vind de eerste foto het mooist, maar ik denk laat ik ook een foto opsturen *LOL*

Afbeelding

Afbeelding

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 19:33

Dank je Cynthia, ik heb je al een email terug gestuurd!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:19

xcynthiax schreef:
ik vind de eerste foto het mooist, maar ik denk laat ik ook een foto opsturen *LOL*

Afbeelding

Afbeelding



Het gaat hier volgens mij om een Kur op muziek, wat inhoudt dressuur....
Maar ik ben al stil, want ik heb momenteel helemaal geen geschikte foto voor de site van Olaf en Anouk. Althans, niet in wedstrijdkleding en ook geen duidelijke.
Leuk initiatief Anouk, succes ermee!!! OK dan! OK dan!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:21

ow okeej, sorry dan maar, ik heb nog geen rijfotos

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:40

een actiefoto is mooier dan een foto van een stilstaand paard
ik denk dat de energie van de foto moet spatten

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 20:46

fjordenfan schreef:
een actiefoto is mooier dan een foto van een stilstaand paard
ik denk dat de energie van de foto moet spatten


zoiets zoeken we ook echt, vandaar ook ons verzoek voor een bewegingsfoto (draf of galop). Maar sowieso vinden we alle reacties leuk!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 23:10

Ik wil graag een kur voor een western gereden KWPN-er Lachen
Zonder de geijkte klassieke deuntjes, met het vleugje Michael Jackson Tong uitsteken Maar bijvoorbeeld met Ramstein en de Chilly Peppers OK dan! Voor de broodnodige variatie.

Daarom bij deze een fusionfoto: dressuurgefokte, western gereden KWPN-er B'elanna met Engels geklede ruiter Clown


Afbeelding

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 00:30

ik heb wel wat dressuur plaatjes, maar niet zo mooi als jouw 2 foto's bovenaan..dat vind ik foto's die meer bij het onderwerp passen Lachen
en dan met name de eerste! Lachen
succes ermee

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 02:23

Anya, bedankt voor je inspiratie, Olaf heeft je al gepbt geloof ik Knipoog.

En Marloes, jij hebt toch ook zat fraaie plaatjes?

Misschien zijn er mensen die na het lezen van dit topic wel zin krijgen in het maken van een mooie dressuurfoto (svp dan wel in wedstrijdtenue als je je toch gaat "uitsloven" Tong uitsteken)???

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 07:04

Ik vind de eerste foto van Antoinette de beste ... mooi hoor!

saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 09:13

Ik vind de eerste foto van anoekie het mooist (een prachtig paard!).Helaas zijn wij zelf nog niet zover om een kur te maken maar alle andere deelnemers, erg veel succes gewenst.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 11:53

Mijn foto's:

Afbeelding
(eventueel ook zonder de tekst Indoor Kampioenschappen 2003)

Afbeelding

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 11:56

Je moet maar even zeggen of je ze ook wil voor de prijs vraag.... dan stuur ik ze wel even op Lachen

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 13:03


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 13:08

Hoi Anoukie, ik heb gekozen voor: anders, nl.....
Beide foto's vind ik mooi maar ik vind het ook jammer dat op beide foto's het paard niet met zijn oortjes naar voren staat. Ik zou dan dus echt voor een nog betere foto gaan, je moet er per slot van rekening je brood mee verdienen Knipoog

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 13:11

Afbeelding

Afbeelding

vast niet het type paard dat je zoekt, maar voorruit!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 13:16

cornelie schreef:
Hoi Anoukie, ik heb gekozen voor: anders, nl.....
Beide foto's vind ik mooi maar ik vind het ook jammer dat op beide foto's het paard niet met zijn oortjes naar voren staat. Ik zou dan dus echt voor een nog betere foto gaan, je moet er per slot van rekening je brood mee verdienen Knipoog


Dank je Cornelie, ikzelf vind dat ook jammer, maar helaas, ik ben niet zo handig met photoshop dat ik het kan veranderen Haha!. En omdat het inderdaad "gewoon" een steengoede foto moet zijn, hebben we deze oproep ook geplaatst. We kijken bewust ook wat verder dan alleen in onze eigen keuken Knipoog.

Irish lady, type paard maakt ons niet per definitie veel uit, maar het gaat er ons om dat het een representatief beeld is van de dressuursport (wat in jouw geval dus zo is). Dus als je ze svp wilt emailen? Dan doen jouw foto's ook mee aan de wedstrijd!