Prijs huur binnenbak??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Prijs huur binnenbak??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 20:19

Hoeveel betalen jullie voor het huren van aan binnenbak??
Een stalhouder bij ons in de buurt (2 a 300 meter) heeft een binnenbak laten bouwen, nu is er de mogelijkheid dat mesen van buiten af hier ook gebruik van kunnen maken, echter is het wel de bedoeling dat je dit een heel jaar doet: 42 euries per maand aub, ik vind dit geen handige regeling, volgens mij kan hij beter iets van een tien ritten kaart of zo iets doen, want hier komt natuurlijk niemand op af, er zijn bij hem op stal maar 7 mensen die het gaan doen (hun hadden de keus) en twee mensen van buiten af, hoe word het bij jullie geregeld??


Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 21:00

Eilandje"]
[quote="Kitty schreef:
Onze bak kost voor mensen van buitenaf vier euro per keer rijden.

42 euro voor een jaar vind ik helemaal nog niet zo gek. Het komt toch vrij regelmatig voor dat een buitenbak bevroren is of eigenlijk net te nat om in te rijden. Als je er tien keer (in het jaar) rijdt, is het al goedkoper dan bij de meesten die geantwoord hebben.


42 EUR per jaar zou idd een mooie prijs zijn, maar het is 42 EUR per maand!
[/quote]

Haha, als het zo veel zou kosten zou ik het gelijk doen *LOL*

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 11:23

Tuurlijk is het duur om een binnenbak te laten maken, maar als hij niet in zijn prijs daalt of het op een andere manier doet komt er niemand op af, stel hij zou zo iets als een tienritten kaart doen voor € 40, als het dan is een week slecht weer is, rij je zo 4 keer daar in de bak, zo haalt hij z'n geld er ook wel uit, maar ik voel er weinig voor om in de zomer door te betalen, terwijl ik dan bijna altijd buitenritten maak, dus stel dat ik er 6 maanden per jaar gebruik vanmaak, maar wel voor een heel jaar moet betalen, dan zou ik € 84 p.m kwijt zijn.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 14:26

Iedereen bedankt voor de reacties, ik weet nu wel ong. wat er gemiddeld word gevraagd/betaald, ik denk dat we gewoon 'n keer met de stalhouder rond de tafel moeten gaan zitten en kijken of we er uit kunnen komen, als hij niet meer dan negen mensen krijgt dan haalt hij (ook) nooit het geld van de binnenbak er uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, greendragon, JoannevZ, StonedRomy en 104 bezoekers