petrie standaard!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mening over petrie standaard

ik vind ze lekker zitten, slijten wel snel
1 (16%)
zitten heerlijk, slijten helemaal niet snel
3 (50%)
ze zitten helemaal niet lekker, maar je doet er wel lang mee
1 (16%)
ze zitten niet lekker, en slijten snel
1 (16%)

Totaal aantal stemmen: 6



germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:11

Ik heb ze ook. De afwerking aan de binnenkant gaat wel, maar ik vind dat ze voor dat geld dat je ervoor betaald wel een normale inlegzool bij hadden kunnen doen. Nu heb ik zelf nog een zool aan moeten schaffen.
Verder is bij mij bij de hak aan de binnenkant de laars al helemaal stukgesleten, terwijl ik ze nog maar een half jaar heb. Ik heb er geen last van, en het is op zich niets ergs, dus ik hoop dat die Petries ook lang meegaan (moeten toch zo'n 10 jaar mee gaan van mij).

Inlopen heb ik niet gedaan, was niet nodig. Ik heb ze in de juiste hoogte gekocht, zodat ik geen last van m'n knieholtes gehad heb. Ze zijn ook niet ingezakt zoals je bij sommigen wel ziet.
Ik heb ze nu een half jaar, en gebruik ze intensief, loop er veel op en af en toe ook mee door een drijfnatte bak. De zolen hadden wel van slijtvaster en zachter rubber mogen zijn, maar ik ben bang dat je dan ook wat stijfheid in de zool kwijtraakt wat nu juist wel prettig is. Het profiel zit er bij mij nog onder, maar de eerste slijtplekjes kun je nu wel zien op de zool. Het leer is nog goed, mag ook wel voor die prijs. Ik loop er dus wel eens mee door nattigheid, maar als ik thuisben haal ik de troep er even af. Met van die laarzenwas insmeren doe ik ong. eens in de maand. De laarzen worden zo'n 5 keer in de week gebruikt.

even offtopic:
Ik heb overigens het idee dat de perfect vroeger van beter leer was dan tegenwoordig. Ik heb toevallig een perfect in m'n handen gehad afgelopen week en deze laars was behoorlijk slap, terwijl m'n eerste paar perfect zo'n 6 jaar geleden toch veel stugger waren.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, J30d en 40 bezoekers