Oor naar achter klappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Oor naar achter klappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 20:33

Vorig jaar zomer heeft Mikado oorontsteking gehad. Hierbij klapte hij vaak zijn rechteroor naar achter en je mocht er ab-so-luut niet aankomen, laat staan naar wijzen. Ik heb toen meteen de DA erbij gehaald en hij heeft hem toen een antibiotica iets gegeven, wat ik elke dag in zijn oor moest doen. Na een weekje was het gelukkig over OK dan!

Maar nu heeft hij heel af en toe ook nog weer "last" van z'n oor. Het is dan wel heel kort, dus ik zit niet weer aan een oorontsteking te denken. (Ook nog voor de duidelijkheid, ik knip/scheer zijn oren verder niet uit, dus het kan niet aan kale oren liggen) Het is me ook opgevallen dat hij het ook vaker linksom heeft Verward En ook alleen maar zijn rechteroor. Wanneer ik dan even zijn oor aanraak, soms even masseer, dan is het meestal wel weer over.

Mijn instructrice heeft gedacht dat het misschien kon zijn dat hij onder het werk uit wou komen, maar dit geloof ik niet. Hij heeft het één keer zo erg gehad dat hij zich bijna liet vallen. Toen ben ik er ook heel snel afgesprongen (dit was de dag voordat de DA kwam, dus toen was het iig door de oorontsteking)

Zou het gewoon een kriebeltje kunnen zijn? Ik kan wel normaal aan z'n oren komen, maar er echt inkijken of uitknippen lukt niet, dit ook mede doordat hij toen ik hem kreeg nog ontzettend kopschuw was.

Herkent iemand dit??

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:08

Ik herken het niet, maar het kan een kriebeltje zijn ofzo, maar ook het begin van nog eens een ooronsteking,misschien dat hij er gevoelig voor is Verward Ik zou nu nog niets doen ofzo,moest het toch nog vaker gebeuren en langer,dan zou ik wel ff de DA waarschuwen of om raad vragen Lachen