handelsstallen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 13:56

Een kennis van mij wil graag zijn paard 'inruilen' en op zoek naar een nieuw paard.
Het meest waarschijnlijke is dus dat hij bij een handelsstal terecht komt.
Nou weet ik zelf wel een paar adressen, maar hij zoekt ongeveer in de klasse tot 15.000,- naar paarden.

Wie weet er wat adressen, waar je dus je oude paard in kan ruilen.

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:09

ik weet dat manege wilten ***** in Zwolle ook een handelsstal is! ik weet niet wat ie zoekt maar we hebben een onwijs leuke ruin staan!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:28

Is het een dressuur of springpaard?
Ik weet een springstal die ook handelen in goede paarden, en ik weet twee heel goede dressuurstallen. Party!!

Nightcap D

Berichten: 70
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 18:53

Euh.. Manege de Eenhoorn in blokker(naast Hoorn) is ook een handels stal.. hebben ze soms wel een leuk paard staan... doet volgens mij ook aan inruilen... maar je met het maar net treffen of er een leuk paard is!!

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 12:30

HMS in Heiloo is een betrouwbare handelsstal die alleen handelt in kwaliteitspaarden. Kijk anders even op http://www.hmsstables.nl!

Ook kun je het proberen bij Hippische Rijschool de Passage in Egmond binnen (mijn oude stal), kijk voor info op http://www.hippischepassage.nl

Bij Cees Klaver in Schoorl kun je ook terecht (Kaminka komt daar vandaan), Sjuimpje weet zijn huidige telefoonnummer geloof ik.

Bij stal Wijnschenk zijn ook hele beste paarden te koop, kijk anders even op paarden.pagina.nl voor de i-net pagina, die weet ik eventjes niet...

Ik hoop dat je kennis een fijn paard tegenkomt!

Groetjes Mieke