rij-kwaliteiten van je instructeur/trice

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:28

Ik heb sinds een aantal maanden privéles van een "nieuwe" (ORUN-gediplomeerde) instructrice, en ik moet je eerlijk bekennen: ik heb haar nog nooit te paard gezien Haha! Haha! ..!! (en daar had ik tot dit topic nog nooit bij stilgestaan *LOL* )

Maar ze geeft super les en mijn paard gaat wekelijks met sprongen vooruit. En dat is uiteindelijk toch ook de bedoeling !!

Op zich vind ik het wel belangrijk, dat mijn instructie (m/v) zelf op een aardig niveau rijd (hoger dan mijzelf graag, minimaal Z dress.) maar nog veel en veel belangrijker vind ik het dat de instructie het ook goed kan overbrengen en uitleggen/beargumenteren, en dat hij/zij met veel enthousiasme les geeft..!!

Je hebt namelijk ook genoeg mensen die goed kunnen rijden, maar niet les kunnen geven. Dus eigenlijk heb ik graag een combi van iemand die zelf uiteraard netjes rijdt, maar het vooral goed kan overbrengen OK dan! !!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fudge en 105 bezoekers