vraagje!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Belgiƫ

vraagje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-03 17:09

mag je je paardje nu nog scheren?? of is dat niet zo een goed idee?? omdat ze het dan koud heeft en rapper ziek word.want we zijn aan het overwegen om mijn verzorgpaardje (kenzo!ja is een nog een ander foto's zijn in ontwikkeling) te scheren.en sommige mensen raden mij het af maar andere ook were niet Verward dus daarom
kusjes cooper

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 17:41

Eigenlijk is het al te laat om te scheren.
Vergelijk het maar met jezelf: stel, je hebt tot nu toe een dikke winterjas aan gehad als je naar buiten gaat en die wordt dan opeens afgepakt.
Als je het toch zou doen, dan zal je paardje flink in de dekens moeten (dat moeten overigens alle geschoren paarden), en dan ben je eigenlijk toch nog (veel) te laat.
Wat is trouwens de reden dat je nu opeens wilt gaan scheren ? Verward

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-03 17:56

omdat ze echt heel veel winterharen heeft en als we gereden hebben staat ze zeik nat.en dat is super vervelend.en als je 2 denkens oplegt mag het ook niet?? trouwens ze is nog nooit geschoren geweest daarom wilde ik het effe vragen
kusjes

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 18:52

nee, niet doen, je paard is er helemaal niet aan gewend doe het dan weer in de zomer, je heb het al die tijd niet gedaan, dus dan kan dat ene half jaartje er ook nog wel bij