Haflinger?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-01 21:15

Gister heeft de staleigenaar een chique 3,5 jarige haflinger merrie gekocht, Dat was wel iets voor mij dus had hij hem gekocht. Hij heeft gezegd dat ik haar mag hebben, ik hoef er niks voor te betalen, alleen de stalling etc.
Ik ben verliefd op dat beestje, maar ik weet niet of ik dat wel moet doen. Verward
Ik wil graag verder komen in de dressuur en of dat gaat lukken met haar?
Het is natuurlijk wel weer zo dat ze nog niet ingereden is, en als ik haar dressuurmatig inrijd en haar alles goed leer etc. ik misschien wel ver kan komen Verward Graag wil ik jullie mening weten! Doen, of niet? Verward


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-01 21:39

Ik zal er binnenkort eens met mijn vader over hebben. Mijn vader is nl. niet van plan om voor 2 ponys stallingsgeld te betalen. Maar.. ik ga morgen solliciteren, en dan zou ik eventueel mee kunnen betalen in de stalling. Ik zou de spullen van Robin kunnen gebruiken (zo ver alles past) Haha! Ik heb in ieder geval met mijn vader afgesproken dat ik haar een maand op proef neem Party!!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-01 22:14

Ze is wel leergierig. Ze heeft altijd op het weiland gestaan, nooit iets mee gedaan. De stal eigenaar heeft er vandaag op gehangen, ze was echt super braaf. Ook heeft zijn vrouw haar vandaag gewassen, dat had ze nog nooit mee gemaakt en ze was super braaf, en stond te genieten. Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-01 22:31

Zeuren hoeft niet hoor, hihi. Clown

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 14:11

Amulet, dat is dus de reden dat ik zit te twijfelen. Maar het is natuurlijk wel prachtig als ik straks met haar hoog kom. Maar het is dus niet zo dat hij haar weer kan verkopen hè, dan is ze echt van mij.
Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 19:09

Marloes-joy, ik wil hem zelf inrijden, maar natuurlijk wel met goede hulp. Maar ik wil wel zo veel mogelijk zelf doen.
Heb BTW wel een dom foutje gemaakt, dacht dat het een merrie was Verward maar het is een ruin! *LOL*
Vandaag heb ik eerst aan het halster gelopen in de buitenbak. Toen losgelaten in de bak langs de koeien (ook een buitenbak dus) en rennen dattie deed. Lovers Toen nog even binnen gelopen en los gelaten. Hij was dat allemaal niet gewend, en niks was eng!! Hij vertrouwd me al helemaal, heb hem gepoetst en ik vind hem echt super mooi.
Mocht het niet lukken in de dressuur, kan ik altijd nog gaan endurance en/of sgw'en.. dat lijkt me nl. ook heel leuk om te doen! Party!!
Er is alleen 1 probleempje.. hij is nu dus 3 en ongeveer 1.38 is dit niet te klein? Verward

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 19:39

Stef, beetje opletten, hihi.
Roxy staat lekker op een weiland dus die verzorg ik niet meer.
Die welshjes ook al (best lang) niet meer.
En dat paard rijd ik niet zo heel vaak.
Ik ben nu altijd veel langer op stal dan dat ik nodig heb voor robin dus heb altijd nog veel tijd over.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 19:59

hihi ja ik ga zo snel mogelijk foto's maken hoor. Ik zal binnenkort eens met de eigenaar gaan praten over een maand op proef.
Het stomste is dat ik niet eens weet hoe hij heet, offie papieren heeft etc. Clown
zal morgen eens wat meer informatie gaan vragen hoor. Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 20:51

Morgen zal ik meteen foto's maken! Heb 1 min. geleden nl. een digitale camera gekregen! Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 15:07

Januari ga ik hem waarschijnlijk kopen. Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 19:32

Hij heet dus op papier Daan, roepnaam is Dani.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ruai, Trendiction en 123 bezoekers