Eventingshop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Eventingshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 20:51

Ik heb bij de eventingshop een cross helm besteld, eentje van 77 euro o.i.d.

Krijg ik een mail dat de betreffende helm niet meer op voorraad is en dat ze pas in januari/februari weer geleverd worden.. Ik mail netjes terug dat ik dan liever een wat duurdere helm heb als ze die wel op voorraad hebben, en vraag om een bevestiging of ze die duurdere helm wel of niet op voorraad hebben en mij kunnen toesturen..

Nu een paar dagen later al meerdere emails gestuurd maar ik krijg geen reactie terug? Verward
Ik heb geprobeerd de telefoonnummers te bellen die onder aan het mailtje stonden maar ik krijg een 'nummer is niet in gebruik' toon..

Wat moet ik nou doen? Zijn ze op wintersport vakantie ofzo? Cool
Inmiddels is het denk ik al anderhalve week geleden dat ik de bestelling geplaatst had en ik had toch op zijn minst wel een reactie terug gewild..
Zal ik een nieuwe bestelling plaatsen van die wat duurdere cap en gewoon afwachten of ik die wel thuis gestuurd krijg, met dus het risico dat ik em 2x krijg of misschien in februari die andere cap ook krijg?
Maar dan kan ik em terug sturen toch? Verward

Of weet iemand een andere manier om met hun in contact te komen zodat ik alsnog mijn bestelling afgerond krijg?

Ik weet het is niet handig zo rond om de feestdagen maar ik heb die helm echt nodig.. Ik wil sowieso een goede cross helm en moet em op want mijn paard is nogal 'druk' met dit weer en veiligheid is belangrijk met zon bevroren bak

Iemand een suggestie?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:00

Waarom persé een cross-helm Verward Er is nu toch niets te crossen *LOL* (op Wanroy na dan)

Ik zou het even afwachten, de meeste zaken verzenden nu niet en het is zo januari. Wsl hebben ze kerstvakantie ofzo Verward
maar het is wel rar dat je niets hoort, ik heb juist hele goede ervaring met ze
Ik zou iig geen tweede cap bestellen Dat is vragen om problemen Knipoog

Als je een goedkope helm wilt kan ik je de Harry's horse Pro plus aanraden Knipoog Die heb ik gisteren ook gekocht, was de enige helm die net zo lekker zit als de Pikeur, alleen dan 40 euro ipv 394...Knipoog

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 08:49

Ik wil juist geen goedkope helm, ik koop liever 1x een goede dan 2x een goedkope.. (Niet dat duurkoop altijd goedkoop is, maar die 'casco' caps bevallen me niet en tegenwoordig is het dat of zo'n pikeur Knipoog )

Ik wil gewoon voor mijzelf een crosshelm omdat ik dat prettig vind en niet omdat er nu niets te crossen valt Haha!

Ik denk dat ik vanmiddag nog een keer een mail stuur en dan even wacht tot januari..

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 01:14

Dit is dus echt een hele fijne (de halve springles gaat hem nu ongeveer kopen Haha! )

Hij heeft ongeveer dezelfde pasvorm als de pikeur en is ook gewoon goedgekeurd (pikeur was de enige die ik paste bij Divoza, no way dat ik bijna 400 euro voor een cap neer ga tellen...Bloos )

Als je een crosshelm prettiger vind moet je dat absoluut doen, maar ik moet eerlijk zeggen dat deze helm nog fijner zit dan mijn crossdoppie Knipoog
En die was al tien keer fijner dan dat onding van een casco...Bloos


Maar anders zou ik inderdaad wachten, anders zit je straks nog met twee helmen *LOL*
(welke heb je trouwens besteld Verward )

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-03 10:52

Ik had de Christy Trophey plus besteld van 77 euro..
En daarna gereageerd op het mailtje dat ik anders de Charles Owen Ultra Light Euro wilde hebben voor 85 euro..

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 14:31

Ik weet niet waar je'm besteld hebt?!! Bij de sgw-eventing site? daar zit nl. ook een shop, maar ik cross met mijn casco helmpje!!!
Prima zo!!! Alleen ik begrijp dat je casco niet fijn vind, dat kan natuurlijk!!!:) Op zich vind ik het knap dat je doorzet met het sturen van mails, en ik hoop voor je dat je de cap krijgt dat je wilt!!! veel succes!!!!