Wie staan er allemaal op Reyerbos?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shabash

Berichten: 377
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:17

Tessebes schreef:
Ik ken een paardje die er vroeger gestaan heeft. Ze heet Sparky. Kent iemand haar misschien van jaren geleden?
Ze was 17 toen ze gekocht werd, dat moet rond 1998 geweest zijn, schat ik. Vos, D-pony, merrie, dressuurmatig goed gereden.


Jaaa die ken ik ik stond toen op reijerbos met Shabash. Maar ik weet niet of ze er nog staat. Ennuh Shanna met Bob staat er ook.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:24

shabash"]
[quote="Tessebes schreef:
Ik ken een paardje die er vroeger gestaan heeft. Ze heet Sparky. Kent iemand haar misschien van jaren geleden?
Ze was 17 toen ze gekocht werd, dat moet rond 1998 geweest zijn, schat ik. Vos, D-pony, merrie, dressuurmatig goed gereden.


Jaaa die ken ik ik stond toen op reijerbos met Shabash. Maar ik weet niet of ze er nog staat. Ennuh Shanna met Bob staat er ook.
[/quote]

Toevallig! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:32

Tessebes"]
[quote="shabash"][quote="Tessebes schreef:
Ik ken een paardje die er vroeger gestaan heeft. Ze heet Sparky. Kent iemand haar misschien van jaren geleden?
Ze was 17 toen ze gekocht werd, dat moet rond 1998 geweest zijn, schat ik. Vos, D-pony, merrie, dressuurmatig goed gereden.


Jaaa die ken ik ik stond toen op reijerbos met Shabash. Maar ik weet niet of ze er nog staat. Ennuh Shanna met Bob staat er ook.
[/quote]

Toevallig! Haha!
[/quote]

Wist je dat niet

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:34

ShannaY schreef:
Wist je dat niet


Uhm... misschien wel als ik diep nadenk. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:36

MaestroE schreef:
Helaas is het er niet zo gezellig en wordt er snel gelult:s
Ik sta er nu niet meer omdat allebei m'n verzorgpaarden verkocht zijn, Dewy en Hasty. Hasty is nu helaas:'( een manegepaard geworden..
Een ding snap ik nog steeds niet:
Ik heb Hasty ruim 3 jaar verzorgd, en hij si nog nooit kreupel geweest. En nu hij van de manege is, is hij echt al een aantal keer achter elkaar kreupel geweest:s


Ik sta er een jaar, en ik heb nog nooit last gehad van roddels, ligt er maar net aan hoe je jezelf gedraagd, maar dat is met elke roddel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:36

Tessebes schreef:

Uhm... misschien wel als ik diep nadenk. Bloos


Foei ! Clown
Ik dacht toch echt dat ik dat weleens gezegd had

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:41

ShannaY"]
[quote="Tessebes schreef:

Uhm... misschien wel als ik diep nadenk. Bloos


Foei ! Clown
Ik dacht toch echt dat ik dat weleens gezegd had
[/quote]

Wist niet meer dat het in Ridderkerk was eigenlijk.

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:46

MaestroE schreef:
Helaas is het er niet zo gezellig en wordt er snel gelult :s
Ik sta er nu niet meer omdat allebei m'n verzorgpaarden verkocht zijn, Dewy en Hasty. Hasty is nu helaas:'( een manegepaard geworden..
Een ding snap ik nog steeds niet:
Ik heb Hasty ruim 3 jaar verzorgd, en hij si nog nooit kreupel geweest. En nu hij van de manege is, is hij echt al een aantal keer achter elkaar kreupel geweest:s



Op elke manege roddelen ze, maar als je daar niet aan meedoet en gewoon lekker voor je paard komt heb je nergens last van.
Ik sta vanaf 1 oktober op reyerbos en heb het er erg naar me zin. Als ze over me roddelen, zal ik wel interessant zijn denk ik dan maar Lachen Kan er zelf niet mee zitten. Ik kom er voor mijn paard en vind het belangrijk dat ze goed voor de paarden zijn. De paarden (ook de manege paarden) staan er allemaal goed bij en zien er goed uit. Dat een paard kreupel is kan altijd gebeuren, maar ken heel veel manege's waar de paarden het veel slechter hebben dan hier hoor. Nee tot nu toe niks te klagen over manege reyerbos Lachen

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:39

Dan is er denk ik wel wat veranderd:) Hij heeft in het begin ook wel lichtelijk 2 maanden te lang met z'n ijzers gestaan (dus 4maanden bij elkaar) Z'n ijzers zaten in z'n hoeven...
Maar voor de rest is het wel waar dat er overal gelult wordt. Het scheelt dat sommige mensen er goed tegen kunnen en overal schijt aan hebben Haha!

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:43

Shanna: haha jij ken er ook goed tegen !! Net als Hyporama:p Was tenminste wel gezellig boven werken met Evelien!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:11

MaestroE schreef:
Shanna: haha jij ken er ook goed tegen !! Net als Hyporama:p Was tenminste wel gezellig boven werken met Evelien!!



Huh.. wie ben jij dan ?

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:56

ik ben er ook een paar keer geweest en vind het een hele nette manege!
zelf sta ik op de prc in papendrecht en daar is het ook heel netjes en schoon,mooie faciliteiten en best gezellig....enne...gezeik heb overal..duzzzz

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:01

nou ik sta niet op reyerbos, maar kom er wel regelmatig, roddels zijn er overal, en wat hasty betreft, die heb ik dus ook een poosje gereden 1 keer in de week omdat ik bang geworden was na een flinke val een een paard, hij heeft me vertrouwen helemaal terug geven, jammer dat hij dat het een manege paard is geworden, anders had ik misschien nog wel gereden. Dus bij deze een brutale vraag, is er iemand die een verzorgster zoekt voor 1 a 2 keer in de week, voor meer info over me rijden enzo mail maar even.

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:32

Hoi droppie_18,

Hoop dat je via deze weg wat leuks te rijden vind, maar niks is zo leuk als ijslanders natuurlijk Lachen

Misschien kan je een briefje ophangen op de manege. (weet niet of dat mag hoor trouwens)

Groetjes Marcia

Lizz

Berichten: 8893
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 21:12

Ik kom binnenkort misschien ook keertje bij jullie op stal kijken!! ( moet ik Ineke, van Secret, even lief aan kijken Haha!)

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:03

Too Shannay: Esmeralda, kep met je gewerkt.. Niet dat er veel mensen bij hypoo hebben gewerkt Lachen Weet je nog met die bloemetjes en blikjes jatten:p Ben toen een keer mee geweest naar Bob, en toen deed je brommer het niet meer... En toen ben ik komen lopen:p

Heej Es, alles goed? Dus weer op zoek naar een paardje?

shabash

Berichten: 377
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 17:38

MaestroE schreef:
Too Shannay: Esmeralda, kep met je gewerkt.. Niet dat er veel mensen bij hypoo hebben gewerkt Lachen Weet je nog met die bloemetjes en blikjes jatten:p Ben toen een keer mee geweest naar Bob, en toen deed je brommer het niet meer... En toen ben ik komen lopen:p

Heej Es, alles goed? Dus weer op zoek naar een paardje?


Ik vind dit nou niet zo slim om dat zo hier neer te zetten over dat jatten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 17:40

Bloemetjes en blikjes ?
Ik weet niet waar je het over hebt...Afbeelding

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:38

laten we even voor de duidelijk zeggen dat ik esmeralda ben, die hasty 1 keer per week gereden heeft en ben de oudere esmeralda, en de andere esmeralda is de jonge om het maar zo te zeggen, handig he twee mensen met dezelfde naam bij hetzelfde verzorgpaard. dat er geen onduidelijk ontstaat, ik heb dus nooit bij hypo gewerkt, maar werkt wel in de bloementjes Lachen

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 11:15

haha dat waren maar blikjes uit de voorraadkast:D (kep ze ook wel gekocht hoor) Lekker boeien: die paar centjes kenne ze vast wel missen en het was heeel warm daarbove:s
Ik zal je ff een foto mailen Shanna dan weet je het misschien weer:)

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:36

ja ik heb er gereden sta nu in zwijndrecht ook leuk!Maar reyerbos is ook leuk!jullie kunnen dan vast marjolein wel,die rijd als het goed is ook eens salmiak?en deed philo van melanie d8 ik?! is een goede vriendin van me marjolein die doet punky ook die shet bij mij.

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:29

ja dat klopt marjolein rijdt op het moment 3 dagen salmiak gaat erg leuk. Waar sta je in zwijndrecht als ik vragen mag heb er namelijk ook gestaan.