Shet valt kat aan!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 22:00

Is echt super zielig! mn shetje valt de stalkatjes aan.. Extreme duivel Die lopen daar altijd rond, en achtervolgen mij overal.. En nu heeft mn shetje die katjes opeens door en gaat eerst aan ze snuffelen, dan rennen die beessies keihard weg, en hij er achter aan!!! En in stap, en dan opeens keihard met zn been, BAM erop.. (nou ja bijna dan) en bijten..
Klinkt eigenlijk wel lachwekkend, en ziet er ook wel heeel grappig uit.. maar totdat het een x mis gaat, en ik daar heb met een katje met een gebroken rug.. Lips are sealed
Zou je zulk gedrag af kunnen leren?

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 22:27

Denk het niet, mijn IJsco doet dat vooral met honden en ander klein gespuis (bv, geiten) hij vind zichzelf blijkbaar zo dominant dat ie die monsters niet in zijn buurt wil hebben...

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 22:30

Dat doen onze ezel's ook, het zal niet af te leren zijn denk ik (ik heb hier ook weleens een kat met een grote boog door de lucht zien vliegen toen er een ezel overheen stappeerde....'t beestje ligt nu nog gezellie naast me.....) katten kunnen heel wat hebben, en ze zijn vliegensvlug, als ik jou was zou ik me geen zorgen maken!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 22:38

Oscar die moet altijd mijn hond hebben, die zat ook een keer bij hem in de wei, en hij rende erop af en trapte ehm zo Verward Sindsdien komt mijn hondje dus niet meer bij Oscar of Foxy in de buurt Haha!
Maar ik denk niet dat je dat af kan leren. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 22:47

Gelukkig heeft onze kat meerdere levens want ze heeft die hard nodig met [***] in de buurt. Die gaat namelijk helemaal door het lint als hij in een dolle bui is en een kat in het oog krijgt. Hij heeft er al eens eentje met zijn achterbenen de lucht in geschopt, eentje aan zijn bekken omhoog getild en een vogel vermoord. Ik denk dat het heeeeel erg moeilijk tot onmogelijk is om dat af te leren (maar ja, met clickertraining bestaat er toch altijd dat kleine kansje...)

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 00:05

daar was ik ook al bang voor.. maar is gewoon zo'n zielig gezegd.. Wat een etter is het ook! Haha!
Maar gelukkig zijn die katjes razend snel.. dus laten we maar hopen dat hij ze heel laat... Schijnheilig

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 09:19

Is volgens mij niet af te leren, Mister Freddy heeft het zelfde met honden, de honden op stal weten het inmiddels allemaal wel en blijven dus uit zijn buurt.
Ik weet niet hoe het met katten zit maar die zullen het over een tijdje toch ook wel weten en uit de buurt van je Shetje blijven (hoop ik voor de katten)

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 09:25

Daida heeft weleens een kat uit de bak gejaagd toen ze los werd gegooid! GEEN kattegespuis in MIJN bak, moet ze hebben gedacht Haha! Ik vraag me eigenlijk af hoe paarden over katten denken Verward

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 10:47

onze hond valt katten aan, wist niet dat pony's dat ook deden! Bij een hond valt het niet af te leren ik denk bij je pony ook niet