Welke verzekering?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:30

Interpolis, zelfde pakket als Amev maar wel voordeliger en de service is over het algemeen ook prima. Uitzondering was het aanvragen van een vruchtverzekering voor Aquila, maar dat had meer te maken met de niet goed geïnformeerde medewerkster dan met hun beleid Haha! .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"



Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 08:59

Jasmijn schreef:
Beperkte ziektekosten staat niets over, maar gaat ook alleen over mijn eigen ziektekostenpremie.
Die stijgt van 135 naar 150 euro, en ipv 3x 34 euro eigen risico per jaar met een max van 136 euro per jaar, ga ik nu naar een eigen risico van 25% v/d behandelkosten met een minimum van 50 euro.

Het nadeel van Interpolis vind ik dat je daar ook een eigen risico hebt van 45 euro per behandeling (als ik het goed begrepen heb) en dat vind ik best veel, want met kleine dingen, hechtingtje, spuit tegen koliek (gelukkig nog nooit nodig gehad), hang je rond dat bedrag of net iets er boven en dan vind ik een ziektekosten verzekering niet mee zo heel zinvol.



Wat jij nu hebt zijn de oude tarieven van Amev-Hippo, die zijn voor nieuwe verzekeringen al een tijdje anders. Mijn veulen is vorig jaar juni al verzekerd tegen die nieuwe tarieven, ze wijzigen de boel dus gewoon bij je naar de huidige tarieven.

Bij Interpolis heb ik ook twee verschillende uitgebreide ziektekostenverzekeringen, Velvet valt nog onder de oude regeling en Relrite onder de nieuwe. De nieuwe regeling is 150,- kn per jaar, maximale uitkering is 100% van de verzekerde waarde (maar max. 5000,-). En 20% eigen risico met een minimum van 40,- per gebeurtenis.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Veldbloem en 86 bezoekers