Goede hoefsmid omgeving Almere

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Goede hoefsmid omgeving Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 19:04

Ik ben op zoek naar een goede hoefsmid die in Almere komt, uiteraard ook aan zijn afspraken houdt?
Alvast bedankt!

Veel verzorgingsproducten en supplementen te koop!
Stella vd Lommerweide, elite + sport, Z2 +1! Ruhne van de Smidshof, L2 startgerechtigd!
Vienna Ventus CK haflingers Jeugdkampioen 2009



Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 15:59

Inmiddels heb ik weer een hoefsmid over de vloer, Eric van Veen heet ie, maakt zelfs van te voren afspraken!!
Maar ik kan nog steeds niet zeggen of dat wel een goede smid is of niet, hij was in slechts een half uur klaar met 2 paardjes bekappen, erg vlot!! We hebben het ook over corrigeren gehad, ook hij vond dat de paarden van mij wat aan hun voeten gecorrigeerd mogen, alleen gaat daar wel wat tijd over heen, kan ik ook begrijpen, anders overbelasting van pezen en weet ik wat meer er uit kan voortvloeien.

Dus ik laat hem nog een paar keren komen, om dan tot een goede conclusie te komen.

Ondertussen houd ik me nog warm aanbevolen voor namen en nrs.

ankie1"]
dick schalkers is echt de allerbeste!!!!!
[/quote]

Dat kreeg ik ook te horen van Jeroen (collega), alleen ik vind hem nogal snel werken en net zo snel vliegen de ijzers weer om je oren. Dat is de enige reden waarom ik hem niet heb gebeld...Inmiddels is zijn zoon ook in het vak belandt, weet niet hoe die werkt.
Maar van die andere hoefsmid wil ik nog wel graag het nummer.



[quote="dosator schreef:
ik ken ook een hele goede hoefsmid, komt uit Blaricum, heet FRANKIE !!


Wil graag het nummer!

Veel verzorgingsproducten en supplementen te koop!
Stella vd Lommerweide, elite + sport, Z2 +1! Ruhne van de Smidshof, L2 startgerechtigd!
Vienna Ventus CK haflingers Jeugdkampioen 2009

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05 en 113 bezoekers