Gezocht: mensen uit omgeving Leerdam!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Gezocht: mensen uit omgeving Leerdam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 14:22

Ik heb net nieuwe informatie over waar mijn vorige paard nu zou kunnen zijn.
Als het goed is staat hij nu bij een 17-jarige jongen. Hij springt ermee.
Imago heeft met mij ZZ-licht dressuur gelopen.
Die jongen zou hem nu ongeveer 3 maanden hebben.

Die jongen woont in Gerlicum en ik heb me laten vertellen dat dat bij Leerdam in de buurt ligt?

Kent iemand deze jongen? Ik zou nl. graag met hem in contact komen en willen weten of het goed gaat met Imago!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 16:40

Staat ook in mijn berichtje!
Ik wil graag weten of het goed gaat met Imago. Ik heb hem 9 jaar gehad en hem helemaal opgeleid. Met het paard dat ik na Imago kocht heb ik veel ellende gehad en ik heb Imago het afgelopen jaar flink gemist. Ik hoop gewoon dat het goed met hem gaat en dat de volgende baas gelukkig met hem is.
Ik heb nu wel weer een heel leuk nieuw paard maar wil Imago niet uit het oog verliezen!
En misschien heeft de nieuwe eigenaar wel wat vraagjes over het 'verleden' van Imago; dan kan ik die beantwoorden!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Googlebot en 143 bezoekers