eventinglessen waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 11:55

Ik les zelf bij Marieke Mulder.
Ze staat nu met haar paarden bij Alice Naber in Biddinghuizen dus vaak train ik daar ook, het terreingeld is van Alice geloof ik 7 euro en voor de les betaal ik 20 of 25 euro.. (sja ik reken zelf nooit af dat merk je wel...)

Ik train ook nog wel vaak in Nijmegen en af en toe in Boekelo.

Nu heb ik even geen cross training, maar eind februari begin ik wee, 28 maart heb ik weer de eerste cross. Meestal heb ik eens in de 2 weken training.
In het najaar start ik 2 paarden in de cross en dan rij ik de ene week de ene een crosstraining en de andere week de andere. Ik wil ook nog wel is voor mezelf trainen, ligt er ook een beetje aan met welk paard en hoe het gaat.
Met Murphy start ik nu Z maar heb ik eigenlijk altijd les en train ik voor de cross niet veel voor mezelf, met hem heb ik de lessen gewoon nodig.
Nouska start ik in het Najaar voor het eerste L met haar heb ik heel weinig les en train ik vooral voor mezelf, met haar gaat dat weer super!


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 11:56

op www.sgw-eventing.nl zijn ook trainingsplaatsen en instructeurs te vinden en in de SGW-gids natuurlijk! Succes ermee!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: posje, Rijsa, Trendiction en 176 bezoekers