Ervaring met de wintec 500

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:59

150 euro is een mooie prijs voor een 500 , meestal staan ze duurder te koop.... is het wel echt een 500 en is hij dan niet oud / wat beschadigd ofzo ? Lachen

Op zich een fijn zadeltje , en ook wat hogere schoft moet geen probleem zijn. Ikzelf heb hem gehad maar vond 'm voor geen meter zitten
Terwijl ik toch echt wel Wintec-fan ben verder...maar dit model "zat" gewoon niet , te korte pootjes ofzo denk ik Lachen .


pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 07:43

[quote="Dyonne"]Uhmm, ik heb ook korte pootjes, en ik vind hem prima zitten. [quote]

Tsja , dat kan best wezen , maar ik vond het een heel leuk zadeltje
dat ik graag voor erbij wilde (had al een Wintec 500 dressuur die wel erg fijn was) , maar het zat gewoonweg voor geen meter ,
ik kwam met geen mogelijkheid met mijn been netjes bij de kniewrong en het model van het zadel werkte voor mij dus voor geen meter .... totaal verkeerde ondersteuning op de verkeerde plekken doordat ik met mijn knie niet ver genoeg naar voren kwam in dat zadel.
En dan zit ik toch graag vrij kort ...... mocht niet baten.

Ouderwetse flut-wintec zat altijd VEEL beter , maarja Lachen

pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:49

Cornelie , nee hoor , kamerbreedte was zeker breed genoeg
Was opgemeten met Wintec-metertje , ook in mijn Wintec 500 dressuur kon zowel de blauwe als de rode boom mooi passend , bijden hetzelfde.

Het zadel was gewoonweg helemaal verkeerd gemodelleerd voor mijn benen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, idion, ryukapple, SemrushBot, Wopkebrok en 34 bezoekers