wie kent Ulke van Meeteren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

wie kent Ulke van Meeteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 02:28

heb net van iemand van bokt het nummer van Ulke van Meeteren gekregen, hij doet aan kraken en masseren van je paard, ik hoorde dat hij ook bij piet raijmakers en eric van der vleuten komt, kent iemand hem?en ervaringen?(van proudmama weet ik het al!)

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 10:44

Hij is bij ons twee keer geweest. En daar hebben wij goede ervaringen over. Hij komt bij veel grote stallen.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 11:55

maar hij komt ook langs voor 1 paard?

Hdoortjez
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 12:40

Hoi,

hij komt ook voor 1 paard langs. Hij zal je dan combineren met nog meer paarden in de buurt. Ik heb hem drie keer op bezoek gehad omdat mijn paard altijd met zijn staart in zijn kont liep, de achterhand kon hij niet ontspannen. Na de drie behandelingen is het alleen maar beter geworden. Bij mij op stal komt hij regelmatig paarden behandelen. De mensen zijn te spreken over hem.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 15:47

ik hoor dus alleen maar goed verhalen over hem, das mooi!misschien wat voor mijn paardje!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:14

Dat telefoonnummer heb je van mijn moeder en wij hebben het weer via Lovely hier op bokt.
Hij is bij ons 2 keer geweest, het is een vriendelijke man en Magic vond het masseren erg lekker. Alleen het kraken ietsje minder Knipoog

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 18:25

klopt die heb ik van je moeder!

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:56

zijn dochter stond bij ons op stal ik ken Ulke van daar.hij heeft mijn paard 3x gemasseerd maar dat is al bijna 3 jaar geleden.om heel eerlijk te zijn was er geen verandering.ze knikte in de zomer met haar hoofd.hij zei dat het kwam door mijn rijstijl maar het bleek achteraf het headsheakers syndroom te zijn.maarja er moet er altijd wel 1tje tussen zitten waarbij het niet werkte he... Scheve mond

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 19:14

idd, en wat ik uit jou verhaal begrijp is dat jou paard iets had wat maseren/kraken niet kan verhelpen?

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 08:57

ja klopt.we hadden toen alles geprobeerd en volgens mijn instructrice was van meeteren erg goed en kon hij bijna alles verhelpen, maar niemand wist eigenlijk wat het was.en van Meeteren had haar zien lopen en zei eerst dat het aan mij lag.toen ging ik haar longeren en toen deed ze het ook.toen is hij voor de 4de x gekomen en het hielp allemaal nog niet toen ben ik maar naar Utrecht gegaan.ik snap best dat mensen fouten kunnen maken maar sindsdien hoeft hij van mij niet snel meer te komen.snap je. Knipoog

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:25

Wij melden ons ook. Hij komt weleens bij ons op stal, of een stal die aan ons gekoppeld is. Je kunt ook aan Dickie vragen hoe of wat. Ulke heeft Quernsey voor hem behandeld, daarna heeft hij nog les van hem gehad. Dickie ik zou zeggen: meldt je even met je goede ervaringen!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:59

hee die ken ik, maar niet als kraker, als instructeur ik heb vreoger springles van hem gehad!

Ik wil zijn tel.nr. ook wel, want mijn paard is erg scheef!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:22

Ik heb idd goede ervaringen met Ulke, hij heeft Guernsey 2x behandeld en ik ben erg positief over de resultaten. Ik zie hem trouwens meer als masseur/physio dan kraker, kraken doet hij ook wel maar altijd in combinatie met massage, dat is zijn specialiteit.

Als instructeur (hij heeft me even les gegeven na een behandeling, vooral zodat hij kon kijken of Guernsey bewoog zoals hij wilde en hij niks over het hoofd had gezien zoals hij dat noemde) vond ik hem vooral ouderwets! Haha!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:28

klopt, hij is van het oude stempel!
Als je mij ziet rijden, zal je ook zeggen: wat rijdt die ouderwets, dat heb je met mensen die 35 jaar geleden hebben leren paardrijden Haha!

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:11

Ik ken Ulke van vroeger, heb 7 jaar lang les van hem en zijn dochter gehad.

Zou het ook erg leuk vinden om weer in contact te komen met Familie van Meeteren en alle andere mensen van Manage Van Meeteren.

EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:52

Heb vroeger springles van hem gehad.
Op stal deed hij inderdaad ook massagewerk bij sommige paarden. Die mensen waren wel tevreden. Ook heeft hij allerlei kruidenmiddeltjes. Maar daar heb ik geen ervaring mee.

Jumper1978
Berichten: 19
Geregistreerd: 02-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:01

Ja ken Ulke en hij doet geweldig werk. Hij komt op zo' n beetje alle grote stallen hier in de buurt. Aardig, rustig en zeer betrouwbaar!