opblaashal, tent? adressen gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

opblaashal, tent? adressen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 10:21

wij zijn aan het proberen een vergunning te krijgen om een binnenmanege te bouwen, dit gaat echter nog een tijd duren Huilen nu willen we in de tussentijd een opblaashal, of tent o.i.d plaatsen (als we daar tenminste een vergunning voor krijgen) nu heb ik al 1 adres gevonden, maar daar ben ik heel erg geschrokken van de prijzen Verdrietig (je kunt er een knappe binnenbak voor bouwen) wie weet nog meer adressen van bedrijven die oplblaashallen, grote tenten etc. verkopen/verhuren. Ik heb al op google gezocht en hou ook marktplaats etc goed in de gaten! dus mocht je een bruikbare tip hebben voor me graag!
ps. de maat ca. 20 x 40 m 0f 20 x 20m

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 10:54

Chica schreef:
Ik ken De Boer Tenten die in Alkmaar zit maar geloof niet dat hun voordelig zijn.

dat is precies het bedrijf waar ik een prijsopgave van heb ontvangen (2 jaar huren €75.000,- of aanschaf 2e hands €50.000, een beetje duur en bovendien een beetje vreemd prijsverschil Verward ) en van een beetje klapperende tent worden de paardjes alleen maar mak toch Haha!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _suus19_, Elisabeth32, Heez, maralyn, moonsparkle, Noraafjord, plutolover, Ptl4ever, RanjaRietje en 26 bezoekers