Ik zoek een pony genaamd Tina (+ foto)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Ik zoek een pony genaamd Tina (+ foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 22:43

Hoi
Afgelopen jaar was er een pony op de manege gekomen, ze heette Tina. Ze was nieuw en ik ging erop rijden. Dat ging in het begin niet zo goed maar het ging steeds beter. Ze werd echt mijn lievelingspony en ik deed veel met haar.
Tot 11 september 2002, toen werd ik opgebeld en werd me verteld dat Tina verkocht was. Ik heb haar nooit meer gezien, heb geen afscheid kunnen nemen en ben er heel verdrietig over geweest.
Nu is het al een tijdje geleden maar toch mis ik haar nogsteeds best wel. Elke keer als ik een pony zie die erop lijkt ben ik aan het kijken of het Tina misschien is.
Nou heeft er iemand de handelaar gebeld want daar was ze aan verkocht. Daar is ze ook verkocht en is nu "ergens". Ze loopt in de sport maar ik weet niet welke tak van sport. Ook is ze waarschijnlijk ver weg van Goirle (Tilburg) maar het kan zijn dat ze toch dichtbij staat. Daarom vraag ik het op bokt. Kent iemand deze pony?

Ze heette op de manege Tina en kwam van te voren uit Belgie. Ze stond bij ons op manege de Heideruiter in Goirle. Ze is verkocht aan een handelaar.
Ze is een Merrie
Haar kleur is een Vosje
De aftekeningen zie je op de foto
Haar hoogte is ongeveer 1.42
Ze heeft papieren en die zijn waarschijnlijk Belgies.

Als jullie nog wat info willen hebben dan kun je het vragen maar ik weet niet of ik alles weet. Ook als je de vorige eigenaren kent (die uit belgie dus) zou ik het fijn vinden om daar iets over te weten.
Het is misschien zoeken naar een speld in een hooiberg maar aangezien er hier bijna 7000 mensen komen die ook weer kennisen hebben probeer ik het toch!

Hier foto's van haar.'

Toen ze net op de manege was in februari 2002 ze is waarschijnlijk nu ietsje dikker.
Afbeelding

En hier nog een met mij erop:
Afbeelding

Voor meer foto's kun je hier kijken: http://groups.msn.com/fleuriehappy/tina.msnw

Alvast heel erg bedankt en ik hoop echt dat ik iets vind!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 13:48

Thijs heeft alleen het telefoonnummer van de handelaar en die is gebeld maar had geen idee waar ze naartoe was gegaan of wilde het gewoon niet geven.
Het topic is wel beetje oud maar ik ben dus nogsteeds naar haar opzoek maar ja dat moet gewoon via internet en goed kijken als je door het land reist.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 23:30

Nee dat wisten ze dus niet of wilde ze niet zeggen.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 bezoekers