Trailer vraagje voor onze Belgische Bokkers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Trailer vraagje voor onze Belgische Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 15:22

Zoals jullie waarschijnlijk weten moeten de aanhangwagens met een (leeg+laadvermogen) gewicht boven de 750 kilo een eigen kenteken hebben hier in Nederland.

Ik vraag mij af hoe dat in België geregeld is.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...


BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 16:27

Hm, ook daar niet meer het kenteken van het trekkend voertuig dus. Is het lastig om een kenteken aan te vragen?

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...


BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 17:10

Doen ze dat ook allemaal als die trailer in België is gemaakt?

Even het verhaal in het kort: kennissen van ons hebben een paar jaar geleden in België een trailer gekocht, van Belgische makelij. Deze heeft in Nederland geen type goedkeuring, dus vroeg ik mij of het zinvol was te proberen de trailer weer naar België te verkopen. De vorige eigenaar heeft de papieren nog of heeft die al weggegooid.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 21:31

Er is op zich niets mis met de trailer, maar er is in Nederland geen type goedkeuring voor. Daarom zou de trailer hier door de RDW gekeurd moeten worden voordat ze een kenteken toekennen. Zo'n keuring kost al gauw EUR 450,- en dat is wel een hoog bedrag voor een trailer uit 1997. Vandaar dat ik mij afvroeg of het een beter idee was om de trailer terug te verkopen naar België.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers