Vente voer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardjeJarig

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Vente voer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 09:12

Mijn paard krijgt voer van Vente. Hij staat bij een pensionstal, dus ik heb daar niet zelf voor gekozen. Ik ken het merk niet eens. Is het goed voer? Hij staat op sportbrok en granenmix.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:16

Bij ons krijgen de paarden ook voer van Vente. Bedoel je met de granenmix de vijfgranenmix (Belgische granenmix)? Die voeren wij ook en we zijn er erg trevreden over. Het zijn geëxpandeeerde granen waardoor de voedingsstoffen beter worden opgenomen. De brok die ze bij ons krijgen, wordt ook goed gegeten.

paardjeJarig

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 09:21

abby schreef:
Bij ons krijgen de paarden ook voer van Vente. Bedoel je met de granenmix de vijfgranenmix (Belgische granenmix)? Die voeren wij ook en we zijn er erg trevreden over. Het zijn geëxpandeeerde granen waardoor de voedingsstoffen beter worden opgenomen. De brok die ze bij ons krijgen, wordt ook goed gegeten.

Volgens mij de gewone granenmix.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:53

Wij hebben ook voer van Vente. Geen klachten. We hebben Sportbrok, Vepa-mix, Bietenpulp, Grasbrok, Haver en Slobber. Allemaal van Vente. Zelfs het zaagsel komt daar vandaan.
Ze bezorgen al jaren bij ons en we hebben nooit klachten gehad of koliek problemen of zo.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:00

ik geef mijn paard de brok van vente met het oranje etiket: horse balance gold. de eiwitarme versie. als ik de mijne een ander merk geef om te proberen krijgt hij meteen spierbevangenheid of koliek. ben heel tevreden dus. die 5 granen mix (die ze uit belgie halen) heb ik ook een tijd gegeven en die vond ik er ook lekker uit zien en ook goed

paardjeJarig

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 11:23

Oké, badankt voor de reacties. Mijn paard loopt er heel goed op, beter op voer wat hij eerder kreeg, ik had alleen een berichtje gelezen dat het goedkoop was, maar geen kwaliteit had, vandaar.