Wie heeft er een dressuurzadel van zadelmarkt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Wie heeft er een dressuurzadel van zadelmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 13:36

Ik weet dat er al heel wat toppics over zijn geweest, maar ik ga het toch nog eens vragen, wie heeft nu eigenlijk een dressuurzadel van de zadelmarkt? Ik zou graag daar een dressuurzadel kopen omdat ik maar een klein budjet heb om uit te geven (student en moet alles zelf betalen voor mijn paard) en omdat ik eerder een springruiter ben dan een dressuur ruiter maar toch graag dressuur rijd met een dressuurzadel. Dus het is geen zadel dat heel intensief gebruikt gaat worden en dan vind ik het te gek van veel geld uit te geven aan een dressuurzadel.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 18:11

Mischien hebben jullie wel gelijk en kan ik beter voor een goed tweedehands zadel gaan. Ik dacht eigenlijk aan een Wintec.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 22:24

Nimue"]
[quote="Supertje schreef:
Verder ga ik ook helemaal met Lielle mee, waarom geen goede 2ehands zoeken?

Maar dan niet bij de Divoza, want daar dumpt iedereen zijn baggerzadels. Knipoog

Ik weet niet wat voor dressuurzadel je zoekt, maar *tromgeroffel* ik heb er nog eentje in de aanbieding. Hij zat bij mijn pony toen ik haar kocht, maar hij past haar voor geen méter (ze is er veel te breed) voor. Hij is van kunststof, en ik heb géén idee of het goede kwaliteit is of wat voor maat het ongeveer is (ik heb er zelf nauwelijks mee gereden). Ik weet in elk geval wel dat hij te klein is voor een Groot Peerd en te groot voor een Shetlander, dus als je daar iets voor zoekt is het in elk geval niks.
Eén van de singelstoten is kapot, maar het zijn lange singelstoten, dus als je de andere op dezelfde hoogte afsnijd zou dat geen probleem moeten zijn. Of je kunt er een nieuwe aanzetten, denk ik (het zijn losse singelstoten).

Hij ligt nu te verstoffen in de kast, dus voor een zacht prijsje mag je hem hebben. Of iemand anders die geinteresseerd is. Lachen
[/quote]


Ik heb een vrij breed paard van 1.72m groot dus ik vrees dat jouw zadel daar zeker niet op gaat passen.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 138 bezoekers