Paard kopen bij handels/dressuurstal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zou jij een goedgekeurd paard kopen bij een handelaar als je de perfecte op het oog hebt?

Nee, nooit vanwege de risico's
1 (1%)
Nee, ben tegen paardenhandelaren
2 (2%)
Ja, mits ik een goed idee heb over de stal en het paard
44 (50%)
Ja, zie ik geen probleem in
30 (34%)
Ja, mijn paard is ook van de handel en dat bevalt goed
11 (12%)

Totaal aantal stemmen: 88



Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:57

Feetje schreef:
Mijn paard is ook van de handel.
Ik had wel al met m'n pony op die stal gestaan dus ik wist hoe eht er aan toe ging.
En het bevalt me goed Lachen


Jahaa, wij zijn in orde Knipoog

Wij hebben dus zelf een dressuur/handelstal (die waar Feetje het over heeft).
Elk paard wat we hebben staan is goedgekeurd en heeft goed papier (af en toe eens een pony'tje zonder papier waar we al iemand voor weten).

Mensen kunnen komen wanneer ze willen en mogen het paard los, onder het zadel, aan de longe zien en er eventueel zelf op rijden.
Vaak komen mensen hier met een beeld van wat voor paard ze zoeken en dan zoeken wij een paard wat bij die mensen past. Of we moeten al toevallig wat leuks op stal hebben staan.

Sinds ik me kan herinneren nog nooit!! een ontevreden klant bij ons op de stoep gehad.
Mensen kunnen altijd bellen/komen als ze een probleem hebben met dat paard en we zoeken dan samen naar de beste oplossing.
Als een paard echt niets voor die mensen is dan zeggen we dat wel. Maar natuurlijk aan hun de keuze wat ze ermee doen.

Ochja, het lijkt me wel duidelijk dat ik geen problemen heb met een handelsstal. Je hebt handelstallen en handelstallen he Knipoog


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:23

Mikkie schreef:
De ene handelsstal is de andere niet natuurlijk.
Ik sta op de stal bij de ouders van Okkie1 en ik ben behoorlijk onder de indruk over hoe haar stiefvader met de paarden omgaat. Ik heb nog nooit in al die tijd klanten gezien die niet tevreden waren. Maar waarschijnlijk komt dat ook omdat daar de mensen bij de paarden worden gezocht en zomaar lukraak wordt verkocht.


NIET zomaar lukraak bedoel je neem ik aan Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 44 bezoekers