Fijne rijbroeken met lage band?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Fijne rijbroeken met lage band?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 16:55

Ik kan erg weinig fijne rijbroeken vinden, meestal is de reden dat de band te hoog is.
Ik heb namelijk een in verhouding erg smalle taille, maar ben wel 'gezegend' met genoeg zitvlees, waardoor broeken met een hoge band vaak gaan zakken in mijn taille, en dat zit niet echt heel comfortabel Ook wordt met zo'n hoge band mijn navelpiercing vaak helemaal in mijn buik gedrukt, ook niet fijn.

Ik heb een tijdje terug eens zo'n eurostar corsica gekocht (zo'n rib ding) omdat daar een lage band aan zit, maar dat vind ik eigenlijk 3x niks.
Dus wie heeft er tips voor fijn zittende rijbroeken van goede kwaliteit met lage band?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:57

Ik heb zoon Eurostar met van die steekzakken als je begrijpt wat ik bedoel met een lage band!! Ik vind ze zelf echt heerlijk zitten!!!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:59

Een Klara of Klarissa? Die heb ik ook, vind ze ook geweldig zitten. Alleen vallen ze naar mijn mening wel groot uit. Ik heb nu een 182 en die is me wel een beetje te groot. Maar helaas hadden ze hem niet meer een maatje kleiner, dus toen toch maar deze meegenomen. *Toch wel gaaf, nog steeds in die kindermaatjes te passen Haha!*

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:04

eurostar zij wel goeie broeken en die zitten ook lekker met een lage band

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:04

Kentucky als je van bandplooi houdt. Pikeur heeft een goede broek in een strak model met een vrij lage tailleband.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:10

Broeken met bandplooi hebben vaak een lage taileband, misschien is dat wat voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:12

ANky en Pikeur niet hoor, die hebben juist een hele hoge tailleband. Cavallo ook. Het is alleen Kentucky die een lage tailleband heeft in combinatie met een bandplooi

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:15

Zep schreef:
ANky en Pikeur niet hoor, die hebben juist een hele hoge tailleband. Cavallo ook. Het is alleen Kentucky die een lage tailleband heeft in combinatie met een bandplooi


Je hebt idd gelijk, nu ik er over na ga denken. Ik heb 1 kentucky bandplooi met lage taileband, m'n pikeur bandplooi zit idd al weer vrij hoog.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:13

Ik heb er 1 van Horka, die zit echt super lekker, en heeft steekzakken. Tis misschien niet zo een merk als anky ofzo maar ik heb hem meer als een jaar en is nog steeds goed.

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 18:16

Kentucky heb ik nog niet geprobeert, zal ik eens voor gaat kijken.
Pikeur en Cavallo heb ik al wel geprobeert, vooral de Pikeur zakt een eind bij mij, krijg ik zo'n elegant laaghangend kruis Scheve mond
Verder vind ik bandplooi fijn zitten, maar ik heb tot nu toe dus alleen nog maar strakke modellen met lage band. En een harry's horse bandplooi met lage band, maar die had ik binnen een paar weken gesloopt...
Hoe is de kwaliteit van die Kentucky broeken?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:20

Er is laatst een topic over Kentucky geweest. Ik heb al jaren een rijbroek van dat merk, maar hij is nu bijna door bij m'n kont. Ik merk niet dat hij sneller of minder snel dan andere merken slijt.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:29

Margon schreef:
Ik heb zoon Eurostar met van die steekzakken als je begrijpt wat ik bedoel met een lage band!! Ik vind ze zelf echt heerlijk zitten!!!

de Klarissa, met leren kont

ik heb normaal maatje 36/38 nu een kindermaatje, omdat die langer&smaller zijn, hij was anders te wijd bij mn kuiten&kont en een kreukel in t leer omdat ie te los zit rijdt niet fijn(kindermaatje was wel ruim 10 euro goedkoper!)

is n hele fijne broek, echt super!
die van rib vond ik ook niet zo, die had ik ook nog gepast

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:57

Ik ben helemaal Kentucky-fan, van de broeken met lage band en bandplooi. Heerlijk. Enige nadeel is de prijs... Lachen

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:59

Ik heb een hele fijne pikeur met steekzakken en lagen band zonder plooien ik weet alleen niet meer hoe die heet sorry

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:18

Ik heb een cavallo met lage band, wel bandplooi en steekzakken, maar zonder leren zitstuk en dat vind ik wel jammer.Het type weet ik niet zo uit mn hoofd moek ff kijken.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:25

Margon schreef:
Ik heb zoon Eurostar met van die steekzakken als je begrijpt wat ik bedoel met een lage band!! Ik vind ze zelf echt heerlijk zitten!!!


Ik gok zo een die ik ook heb...

Ik heb een stuk of 4 Eurostar Finale broeken.

Steekzakken, lage taille van thermowear (dus warm in de winter en koel en de zomer)

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:26

ik heb er 2 van Eurostar met kunstleren kont, een dames- en een herenmaat, en ik heb een behoorlijke kont Haha! en ik haat iets straks in de taille..... Tong uitsteken

De herenmaat van eurostar zit voor mij iets prettiger dan de damesmaat, maar dat zal je zelf moeten proberen met passen

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:14

Ja eurostar heeft met steekzakken/bandplooi en lage band:)
Dat is hem wel Lachen Ik weet alleen ff niet meer hoe die heet:s